رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:

بهره گیری همه جانبه از امکانات کشور برای عاملان مسمومیت دانش آموزان در دستور است

1401/12/11 - 14:14 - کد خبر: 88187 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مورد مسمومیت دانش آموزان در برخی از مدارس کشور گفت:بهره گیری همه جانبه از امکانات کشور برای شناسایی و کشف ابعاد مختلف این رخداد در دستورکار کمیسیون امنیت ملی و مجلس قرار دارد.

به گزارش نصر، وحید جلال زاده در جلسه علنی امروز پنجشنبه مجلس شورای اسلامی با بیان توضیحاتی درباره جلسات کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره مسمومیت دانش آموزان برخی مدارس در کشور گفت:ملت عزیز ایران اسلامی، فرزندان شما در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حوادث مرتبط با مسمومیت دختران دانش آموز را با قید فوریت در دستورکار خود قرار دادند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: رئیس مجلس شورای اسلامی از همان روزهای اول به کمیسیون امنیت ماموریت دادند تا موضوع را پیگیری کنیم، برگزاری جلسات با همه مسئولان بهداشتی، آموزشی، اطلاعاتی و امنیتی و اصرار بر پیگیری سریع و شناسایی عوامل این اقدام غیرانسانی همچنان در دستورکار این کمیسیون قرار دارد و هرگونه نتایج از جمله مداخله احتمالی بیگانگان و بدخواهان ملت و یا عوامل نفوذی دشمنان قطعا در اسرع وقت در اختیار افکار عمومی قرار خواهد گرفت.
جلال زاده اظهار داشت: بهره گیری همه جانبه از امکانات کشور برای شناسایی و کشف ابعاد مختلف این رخداد در دستورکار کمیسیون و مجلس قرار دارد. همکاران این موضوع را مطمئن باشند. از همه مسئولان و همکاران عزیز و آحاد ملت می خواهیم ضمن مراقبت از خلق شایعات، کمک کنند تا دشمنان ملت که از هر حادثه ای برای ایجاد تشنج و تشویش افکار عمومی بهره می گیرند در این مورد نیز ان شاءالله ناکام بمانند و نتوانند به پیچیده شدن این موضوع دست یابند.
نماینده مردم ارومیه تصریح کرد: کمیسیون امنیت مجلس پس از جلسه نوبت سوم بررسی لایحه بودجه از ساعت 9 شب در آخرین جلسه ای که با حضور مقامات ذیربط کشوری در حوزه انتظامی، امنیتی، پدافند غیرعامل، دستگاه های آموزشی و دیگر دستگاه ها داشتند این موضوع را پیگیری و هم افزایی حداکثری دستگاه های ذیربط را دنبال می کند. از همه همکاران درخواست دارم اعتماد کامل به مسئولان ذیربط که شبانه روز پیگیر ماجرا هستند، داشته باشند و اگر نکته ای باشد توسط دستگاه ها اعلام خواهد شد. مدیریت مواضع و بیان مطالب در پیگیری موضوع و نتیجه آن کمک خواهد کرد. نمایندگان مجلس با احساس مسئولیت که دارند مطالبی را بیان می کنند در جهت هم افزایی دستگاه ها در پیگیری مسائل است.
انتهای پیام/
بهره گیری همه جانبه از امکانات کشور برای عاملان مسمومیت دانش آموزان در دستور است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار