خبر/

اعلام رای کمیته انضباطی برای نامزد معترض به فدراسیون بدنسازی

1401/12/10 - 15:37 - کد خبر: 88144 نسخه چاپی

نصر: کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام رای خود را در خصوص تخلف رخ داده در مجمع انتخاباتی هیات استان آذربایجان شرقی اعلام کرد.

به گزارش نصر، بعد از برخی حواشی رخ داده در مجمع هیات بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان شرقی در مورخ ۴ اسفند ۱۴۰۱، که حواشی بسیار در جلسه و پس از آن به دنبال داشت، به کمیته انضباطی رفت و برای برخورد با رفتارهای خارج از عرف شخص خاطی، تصمیم‌گیری انجام شد.
کمیته انضباطی جلسه خود را برای رسیدگی به این پرونده با حضور محمد دیوسالار، رییس کمیته انضباطی، علی اصغر صفاری، نایب رییس کمیته انضباطی، علیرضا کثیرلو و حمیدرضا چاووشی، اعضای کمیته انضباطی و همچنین تورنگ، مسئول حراست فدراسیون‌های ورزشی و صباغی، نماینده دفتر مدیریت عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت ورزش و جوانان تشکیل شد.
بر اساس رای کمیته انضباطی سعید رونقی با توجه به محرز شدن تخلفات مبنی بر توهین، فحاشی، تهدید و برهم زدن نظم عمومی جلسه مجمع انتخاباتی و رفتار خلاف شئونات ورزشی و اخلاقی به سه سال محرومیت از کلیه فعالیت ها و امور ورزشی و مسئولیت های مدیریتی و ۲۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای ظرف ۲۰ روز از تاریخ ابلاغ و اطلاع قابل تجدیدنظرخواهی است.
انتهای پیام/
اعلام رای کمیته انضباطی برای نامزد معترض به فدراسیون بدنسازی خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار