خبر/

واکنش شهرداری تبریز به تخریب پل کلانتر تبریز

1401/12/09 - 13:35 - کد خبر: 88082 نسخه چاپی

نصر: روابط عمومی شهرداری منطقه یک‌ تبریز  به انتشار تصاویری از پل جدید کلانتر تبریز واکنش نشان داد.

به گزارش نصر، در این توضیحات آمده است:
ضمن تقدیر از همکاری های آن مجموعه در خصوص انعکاس مطالب شهری، اقدامات شهرداری و همچنین مطالبات به حق شهروندان و انتقادات و پیشنهادات سازنده آنان، بدینوسیله در خصوص درج مطلبی تحت عنوان "وضعیت یک پل در کمتر از یک سال" خواهشمند است جهت تنویر افکار عمومی جوابیه ذیل را در همان کانال نشر دهید.


 
پل سنگی طرح سنتی کلانترباغی یکی از پروژه های منطقه یک در اوائل سال 1401 بود که پس از طراحی، ساخت و تهیه تمامی سنگ های تراش داده شده جهت ایجاد فضای بصری زیبا در پارک کلانتر باغی مشرف به خانه تاریخی کلانتر به بهره برداری رسید و تقدیم شهروندان گرانقدر شد و از همان زمان جهت حفظ، حراست و نگهداشت این پل زیبا و همچنین فضاهای داخل پارک و مبلمان نصب شده، نگهبان های پارک مذکور وظایف خود را انجام می دهند، اما متاسفانه تعدادی شهروندنما (که شهروندان گرامی بعضا در فضاهای مجازی نیز تصاویری از تخریب اموال عمومی و المان ها و ... را از آنان مشاهده کرده اند) دست به تخریب این نمای زیبا و ستون های موجود در پل زده اند و در زمان حضور و اعتراض نگهبان مربوطه اقدام به تهدید و درگیری فیزیکی و ایجاد مخاطراتی می نمایند که البته از طرف مراجع قضائی در حال پیگیری هستیم؛ فلذا معاونت فنی و عمرانی منطقه یک طی برنامه ریزی بعمل آمده جهت اطلاع، ساماندهی و تبدیل بخش های تخریب شده پل مذکور را در دستور کار خود قرار داده و اقدامات اولیه در حال اجرا می باشد.


 
انتهای پیام/
واکنش شهرداری تبریز به تخریب پل کلانتر تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   بهنام   سال پیش  

لطفا به تصویر دقت کنید دریغ از ذره ای تنوع و زیبایی در معماری و طرح ساختمان ها واقعا چرا تبریز اینقدر زشت هست؟ نه درختی نه فضایی سبزی نه هنری
پژوهشیار