خبر/

برگزاری سمینار تخصصی آموزش پایانه های فروشگاهی در تبریز

1401/12/08 - 23:20 - کد خبر: 88053 نسخه چاپی

نصر، سمینار تخصصی آموزش قانونی پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان در شمالغرب کشور  به میزبانی تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر، مرکز همایش های بین المللی خاوران تبریز روز دوشنبه میزبان سمینار تخصصی آموزش قانونی پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان شمالغرب کشور بود.
حمید قنبری، دبیر این همایش، در خصوص برگزاری چنین برنامه هایی گفت: هدف اصلی برگزاری این سمینار هم افزایی و ارتقا دانش حوزه مالی و مالیاتی در تبریز است.
وی در ادامه افزود: با تکیه بر منابع علمی و تجربه مدیریتی گامی مهم در شبکه سیستم مالی و مالیاتی برداشتیم.
دبیر سمینار تخصصی آموزش قانونی پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان خاطر نشان کرد: امیدواریم با نظرات و حمایت های مسئولان استان بخصوص نمایندگان و اتاق اصناف و اتاق بازرگانی میزبان مدیران ادارات و بخش های خصوصی باشیم.
در ادامه مهدی قریب، طراح اولین اظهارنامه الکترونیکی در کشور و مدرس این سمینار با اشاره به اهمیت این سمینار گفت:  بهار مالیاتی جدید در حالی رو به نزدیک شدن است که در آن تحولی شگرف در معاملات تجاری و نحوه نگهداری و ثبت اطلاعات بین فعالان تجاری و سازمان مالیاتی در بستر اقتصادی کشور به وجود خواهد آورد.
وی در ادامه افزود: قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان در حقیقت تغییراتی در جریان فرآیندهای اجرایی قوانین مالیات بر ارزش افزوده و مالیات های مستقیم می باشد.
قریب در پایان خاطر نشان کرد: هدف طرح سامانه مودیان، ایجاد بستری تحت وب برای ارتباط مودیان و سازمان مالیاتی با یکدیگر در کارپوشه فعالیت های اقتصادی و معاملاتی تحت عنوان حساب دفتر کل مشترک فروش و خزانه برای مودیان و سامانه رسیدگی و تشخیص و قطعی سازی هوشمند برای سازمان  مالیاتی است.
انتهای پیام/
برگزاری سمینار تخصصی آموزش پایانه های فروشگاهی در تبریز حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار