مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز؛

۴۶۸ دستگاه استخراج رمز ارز در تبریز جمع‌آوری شد

1401/12/08 - 14:13 - کد خبر: 88023 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه در سالجاری ۷۴ مرکز استخراج رمز ارز غیرمجاز در تبریز شناسایی شد، گفت: تعداد ۴۶۸ دستگاه غیرمجاز از این مراکز جمع آوری شد.

به گزارش نصر، عباس حسامی روز دوشنبه در سومین جلسه کمیته استانی مبارزه با مراکز غیر قانونی استخراج رمز ارز که با حضور اعضای کمیته، در شرکت توزیع نیروی برق تبریز برگزار شد، با تاکید بر ضرورت حمایت از تولید و اشتغال در کشور گفت: در این راستا انرژی برق با نرخ پایین‌ و ارزان در اختیار کسب‌و کارهای کوچک قرار می‌گیرد، اما متاسفانه عده‌ای از این افراد با سوء استفاده از این مزایا، اقدام به استخراج غیر مجاز رمز ارز می‌کنند.
وی مشکل استخراج رمز ارزها را شامل ۲ موضوع نصب دستگاه غیرمجاز و سرقت انرژی دانست و ادامه داد: در صورتی که دستگاه ماینری دارای مجوز و برگ سبز باشد، اما با انشعاب غیر مجاز استفاده شود، این امر خلاف قانون محسوب خواهد شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به صدور مجوزهای تعمیر ماینر از سوی شورای صنفی گفت: عده‌ای با سوء استفاده از این مجوز و به بهانه تست و تعمیر دستگاه، اقدام به استخراج رمز ارز می‌کنند، به‌طوریکه تنها در سال‌جاری، سه مرکز تعمیر ماینر در تبریز شناسایی و دستگاه‌های غیرمجاز در آنجا جمع‌آوری شده‌اند.
در این جلسه مباحثی از قبیل ساماندهی تعمیر گاه های ادوات استخراج رمز ارز، شرایط و ضوابط آزادسازی دستگاه های ماینر جمع‌آوری شده و چگونگی تحویل و پیگیری‌های بعدی در زمینه به‌کارگیری ماینرهای منع تعقیب شده مطرح شد.
 انتهای پیام/
 
۴۶۸ دستگاه استخراج رمز ارز در تبریز جمع‌آوری شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار