معاون فرماندار تبریز:

شهرداری ها نسبت به ساماندهی نگهبانان محلات اقدام کنند

1401/12/07 - 17:35 - کد خبر: 87968 نسخه چاپی

نصر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان تبریز با اعلام اینکه اسباب کشی در ایام نوروز ممنوع بوده و در صورت ضرورت با هماهنگی کلانتری منطقه انجام شود، از شهرداری ها خواست نسبت به ساماندهی نگهبانان محلات اقدام کنند.

به گزارش نصر، حسین قربانی روز یکشنبه در جلسه کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت شهرستان تبریز، با تاکید بر افزایش اقدامات پیشگیرانه در راستای کاهش آمار سرقت در روزهای پایانی سال و ایام نوروز، گفت: گشت های رضویون با استفاده از ظرفیت نیروهای انتظامی و بسیج در سطح شهرستان فعال می شود.
وی ادامه داد: دستگاه های دولتی و بانک ها بایستی نسبت به حفاظت از اموال و تجهیزات خود در راستای پیشگیری از سرقت اهتمام ویژه داشته باشند.
قربانی اظهار کرد: اداره میراث فرهنگی و گردشگری از طریق یگان حفاظتی تدابیر و تمهیدات لازم جهت پیشگیری از سرقت در موزه ها، اماکن تاریخی و گردشگری را به عمل آورده و آموزش و پرورش نیز نسبت به افزایش ضریب ایمنی و خودحفاظتی مدارس اقدام کند.
وی با اشاره به ضرورت مردم محور کردن امر پیشگیری و مشارکت عمومی در حوزه مقابله با سرقت، گفت: از ظرفیت صدا وسیما و سایر رسانه ها برای انعکاس پیامهای هشداردهنده انتظامی در جهت آگاه سازی مردم در زمینه پیشگیری از سرقت و مراقبت از اموال استفاده شود.
قربانی افزود: بخشداران تدابیر و تمهیدات پیشگیرانه در خصوص کاهش سرقت را اتخاذ و همکاری ویژه با نیروی انتظامی داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان تبریز بر لزوم آگاه سازی مردم، اصناف و بازاریان در خصوص نگهداری درست از اموال خود تاکید کرد و گفت: اتاق اصناف ضمن افزایش نظارت ها در این ایام توصیه های ایمنی جهت پیشگیری از سرقت را به اتحادیه ها و صنوف ارایه دهند.
انتهای پیام/
 شهرداری ها نسبت به ساماندهی نگهبانان محلات اقدام کنند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار