معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش:

معوقات مهر و آبان خریدخدماتی‌ها پرداخت می‌شود

1401/12/06 - 13:50 - کد خبر: 87893 نسخه چاپی

نصر: معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: معوقات معلمان مهر و آبان نیروهای خرید خدمات در هفته آینده پرداخت می‌شود.

به گزارش نصر، صادق ستاری فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه ایرنا درباره پرداخت معوقات معلمان خرید خدمات اظهار کرد: ۳۳۰ میلیارد تومان اعتبار این موضوع تاکنون تخصیص داده شده است و صد در صد تخصیص را دریافت کردیم.
وی افزود: برای کسری هزینه هم پیشنهاداتی مطرح شده و با سازمان برنامه و بودجه هم در این خصوص رایزنی می کنیم که جابه جایی ردیف انجام دهیم اما اعتبار مصوب به طور کامل تخصیص یافته است.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش یادآورشد: در حال رایزنی هستیم که از محل‌های دیگری تامین بودجه کنیم، وزیر هم این موضوع را به صورت جدی دنبال می‌کند. امیدواریم با همکاری سازمان برنامه و بودجه به نتیجه مناسبی برسیم.
به گزارش ایرنا، براساس شیوه‌نامه آموزش و پرورش، خرید خدمات آموزشی با محوریت تأمین کادر آموزشی واجد شرایط برای مدارس دولتی فاقد ظرفیت کافی در مناطق تحت پوشش استان به منظور پوشش تحصیلی حداکثری دانش آموزان لازم التعلیم تخصیص می یابد و ضروری است طرح خرید خدمات آموزشی پس از ساماندهی نیروی انسانی موجود (رسمی، پیمانی، قراردادی، مشمولین قانون تعیین تکلیف و به‌کارگیری بازنشستگان) در صورت عدم تأمین نیروی انسانی در سقف تفاهم نامه توسعه سنواتی و با رعایت شاخص های نسبت دانش آموز به گروه معلم و نسبت دانش آموزان مشمول به کارکنان تخصصی، صرفاً با رعایت مفاد این شیوه نامه، در سقف اعتبارات مصوب و سهمیه مورد تفاهم مرکز نیروی منابع انسانی و امور اداری در گروه معلم، اجرا شود.
انتهای پیام/
معوقات مهر و آبان خریدخدماتی‌ها پرداخت می‌شود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار