امام جمعه مراغه؛

بسیاری از مومنان به حال جانبازان و پاسداران غبطه می‌خورند

1401/12/05 - 17:03 - کد خبر: 87845 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با بیان اینکه جانبازان از قمر منیر بنی‌هاشم و پاسداران از امام حسین(ع) تاسی می‌کنند، بیان کرد: آنان باید این توفیق را قدر بدانند تا جایی که بسیاری از مومنان نیز به حال آنان غبطه می‌خورند.

به گزارش نصر، «آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی» در خطبه دوم نماز جمعه این شهرستان افزود: خداوند به جانبازان و پاسداران توفیق داده است تا از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند و این توفیق نیز نصیب هر کسی نمی‌شود.
وی همچنین به حمله اخیر صهیونیست‌ها به شهرک «نابلوس» اشاره کرد و گفت: رژیم جعلی اسراییل چند روز قبل به این شهرک در کرانه باختری رود اردن حمله کرد که در نتیجه آن ۱۰ نفر شهید و بیش از یکصد نفر مجروح شدند که حال برخی از آنان وخیم است.
آیت‌الله پورمحمدی با ابراز تاسف از عدم موضع‌گیری کشورهای اسلامی در خصوص ظلمی که به ملت فلسطین روا داشته می‌شود، اضافه کرد: کشورهای عربی با کمال بی‌شرمی نه تنها در چنین مواردی موضع نمی‌گیرند بلکه قراردادهای همکاری هم با این رژیم جعلی منعقد می‌کنند.
عضو مجلس خرگان رهبری ادامه داد: اگرچه فلسطینی‌ها در واکنش به این مسئله به مراکز تحت اشغال اسراییل حمله کردند اما کافی نیست زیرا رژیم جعلی و تا دندان مسلح اسراییل تحت حمایت استکبار است و باید سایر مسلمانان جهان نیز به کمک ملت مظلوم فلسطین بیاند.
امام جمعه مراغه همچنین با اشاره به اینکه طی دو  دیدار اخیر مردم تبریز به مناسبت ۲۹ بهمن و روز گذشته اعضای مجلس خبرگان رهبری در محضر امام خامنه‌ای حضور یافته است، اظهار کرد: در این دیدارها سخنان قابل تاملی از سوی رهبری بیان شد که در خطبه‌های نماز جمعه طی هفته‌های پیش‌رو به بخشی از آنها اشاره خواهم کرد.
نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری با الهام گرفتن از سخنان رهبری ادامه داد: حضور گسترده ملت ایران از هر قشری در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال آن هم زیر برف و سرما، طرفداری آنان از این نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اثبات رساند.
آیت‌الله پورمحمدی افزود: این ملت اگر هم انتقادهایی از گرانی یا برخی مسایل اجرایی دارند، آن را به حساب اصل نظام نمی‌گذراند و به خوبی می‌دانند که برای صیانت از این نظام مقدس خون‌های بسیاری ریخته شده است.
وی با تاکید بر اینکه این نظام مقدس از بنیه قوی برخوردار است، افزود: مخالفت یک عده با مجلس خبرگان و موضع‌گیری دشمن علیه اعضای این مجلس نیز ناشی از این واقعیت است که این مجلس را ستون خیمه انقلاب اسلامی مرتبط است.
آیت‌الله پورمحمدی با اشاره به اینکه دشمنان خوب می‌دانند که از کجا سیلی می‌خورند، افزود: معلمان برای دانش‌آموزان، اساتید دانشگاهی برای دانشجویان و علما برای اقشار مختلف جامعه باید برکات انقلاب اسلامی را تبیین کنند تا بنیه این نظام مقدس روز به روز بیشتر تقویت شود.
به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته و در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری گفتند: بنیه قویِ مردمی نظام، ثروتی ملی است که خداوند با آن، حجت را بر علما و همه مسئولان نظام تمام کرده است و همه باید در حفظ و افزایش این سرمایه عظیم، بی‌وقفه تلاش کنیم.
انتهای پیام/
بسیاری از مومنان به حال جانبازان و پاسداران غبطه می‌خورند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار