مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی؛

پاسخگویی رویکرد اساسی دولت مردمی است

1401/12/03 - 15:18 - کد خبر: 87744 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی گفت: رویکرد مردمی دولت سیزدهم موجب شده تا مدیران به شیوه های مختلف پاسخ‌گو و پیگیر مسائل، مطالبات و مشکلات مردم باشند.

به گزارش نصر، محمدرضا سلطان‌زاده روز چهارشنبه در جریان حضور استاندار آذربایجان شرقی در مرکز ارتباطات مردمی استانداری، سامانه تلفنی ۱۱۱ را حرکتی موثر و اقدامی مناسب در راستای برقراری ارتباط بدون واسطه مسئولان دولت با مردم دانست و اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، مدیران و فرمانداران استان با حضور مستمر در مرکز ارتباطات مردمی دولت به صورت برخط و مستقیم پاسخ‌گوی تماس‌های مردم شریف استان هستند.
وی خاطرنشان کرد: هم‌استانی‌هایی که در دریافت خدمات از دستگاه‌های اجرایی دچار مشکل هستند، می‌توانند طبق هماهنگی از طریق سامانه ۱۱۱ با مدیر ارشد آن دستگاه در ارتباط بوده و مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کنند.
سلطان‌زاده گفت: پاسخ‌گویی مدیران به مطالبات مردم از طریق این سامانه تاکنون در بسیاری از موارد بازتاب مثبتی در جلب اعتماد مردم، کاهش هزینه های اداری و کاهش مراجعات حضوری مردم به دستگاه‌های اجرایی داشته است.
استاندار آذربایجان شرقی هم بر حضور مستمر مدیران دستگاه‌های اجرایی در مرکز ارتباطات مردمی برای پاسخ‌گویی به درخواست‌های شهروندان تاکید کرد.
عابدین خرّم که به صورت سرزده در مرکز ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان شرقی حضور یافته بود، دقایقی را به پاسخ‌گویی مستقیم به تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۱۱ اختصاص داد و به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی کرد.
انتهای پیام/
پاسخگویی رویکرد اساسی دولت مردمی است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار