رئيس پلیس آگاهی استان خبر داد؛

دستگيري 48 سارق و مالخر درهفتمین روز از طرح مبارزه با سرقت در آذربایجان شرقی

1401/12/03 - 12:21 - کد خبر: 87731 نسخه چاپی

نصر: رئيس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از شناسایی و دستگیری 48 سارق و مالخر در هفتمین روز از طرح عملياتي مبارزه با انواع سرقت‌های خرد و مهم خبر داد و گفت: در اين راستا 83 فقره سرقت كشف شد.

به گزارش نصر، سرهنگ "ابراهیم محمودی" انجام گشت‌زنی‌های هدفمند و بهره‌گیری از شگردهای پلیسی را از جمله اقدامات مؤثر در حوزه پیشگیری انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: همراهي و همكاري سازمان‌ها و مردم و آموزش و آگاهسازی شهروندان نقش بی‌بدیل و غیرقابل انکاري در جلوگيري از جرایم به ویژه وقوع سرقت دارد.
وي در ادامه گفت: همزمان با اجراي طرح تشدید مبارزه با انواع سرقت‌های خرد و مهم در سطح استان، پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور کار كارآگاهان پليس آگاهي استان و شهرستان‌هاي تابعه قرار گرفت.
رئيس پلیس آگاهی استان با بيان اينكه در هفتمین روز از اجرای این طرح با انجام اقدامات پليسي و در عمليات‌هاي جداگانه، 42 سارق و 6 نفر مالخر در آذربایجان شرقی دستگير شد، افزود: بر اساس تحقيقات انجام شده سارقان به 43 فقره سرقت مهم و 40 فقره سرقت خرد اعتراف كردند.
اين مقام انتظامي بيان داشت: سارقان دستگیر شده با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند.
سرهنگ "محمودی" در پايان همکاری همه جانبه و به موقع مردم با مجموعه انتظامی را از جمله عوامل تأثیرگذار در پیشگیری از وقوع جرایم برشمرد و خاطرنشان كرد: پليس با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزي براي تامين امنيت تلاش مي‌كند.
انتهای پیام/
دستگيري 48 سارق و مالخر درهفتمین روز از طرح مبارزه با سرقت در آذربایجان شرقی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار