مسابقات قهرمانی کشور؛

درخشش گوهرانه بانوان دارت‌باز اردبیلی در مسابقات قهرمانی کشور

1398/09/16 - 12:36 - کد خبر: 8770 نسخه چاپی

نصر: تیم دارت بانوان اردبیل در مسابقات قهرمانی کشور با کسب عنوان قهرمانی بخش تیمی خطی و سوم مشترک بخش انفرادی، به مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور دست یافت.

به گزارش نصر به نقل از فارس، تیم دارت بانوان اردبیل در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی یاسوج با کسب عنوان قهرمانی بخش تیمی خطی و سوم مشترک بخش انفرادی، به مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور دست یافت.

تیم دارت چهار نفره بانوان اردبیل متشکل از شهلا رواجی، مونا مولوی، سمیرا امامی و آرزو پهناور در فینال رقابت‌های خطی قهرمانی کشور سه بر دو تیم سمنان را شکست داد و فاتح این رقابت‌ها شد.

در مسابقات انفرادی نیز، مونا مولوی که مدتی پیش مقام سوم رنکینگ بانوان ایران را بدست آورده بود، توانست با ثبت نتایج درخشان، مدال برنز این رقابت‌ها را بر گردن آویزد. 

بدین ترتیب در مجموع بانوان دارت‌باز اردبیلی با کسب یک مقام قهرمانی و یک مقام سوم، توانستند در جمع ۲۴ تیم حاضر در رقابت‌ها؛ رتبه‌ سوم را برای اولین بار در تاریخ دارت بانوان اردبیل از آن خود کند.

در پایان مسابقات قهرمانی کشور دارت بانوان و در مجموع رده‌بندی تیمی، تیم خراسان جنوبی با ۱۴۳ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت، سمنان با ۹۳ امتیاز دوم شد و اردبیل با ۸۴ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

گفتنی است، چندی پیش تیم دارت بزرگسالان آقایان مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور و تیم جوانان پسر اردبیل مقام سوم مسابقات قهرمانی جوانان کشور را کسب کرده بودند و تیم دارت بانوان اردبیل سومین مقام مسابقات قهرمانی کشور را برای استان اردبیل در سال ۹۸ رقم زد.

انتهای پیام/

درخشش گوهرانه بانوان دارت‌باز اردبیلی در مسابقات قهرمانی کشور خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار