خبر/

طلاب آذربایجان شرقی به مناطق سیل زده اعزام شدند

1398/02/03 - 12:13 - کد خبر: 877 نسخه چاپی

نصر: جمعی از طلاب استان آذربایجان شرقی برای کمک به خانواده‌های سیل زده به استان لرستان اعزام شدند.

به گزارش نصر به نقل از مهر، مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بناب، ابراز داشت: ۲۴ طلبه حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) این شهرستان برای کمک به خانواده‌های سیل زده به لرستان اعزام شدند.

حجت الاسلام مجید باقری بنابی افزود: این طلبه‌ها در دومین قالب گروه جهادی به مدت یک هفته در خدمت خانواده‌های خسارت دیده از سیل خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: نخستین گروه طلاب هم اکنون در مناطق سیل زده استان لرستان حضور دارند و در مدت حضور خود در مناطق آسیب دیده از سیل به کار آواربرداری، پاکسازی و امداد رسانی کمک خواهند کرد.

مدیر حوزه علمیه شهر بناب اذعان داشت: در روزهای آینده در صورت نیاز سومین گروه روحانیون نیز برای امداد و آواربرداری به مناطق سیل زده اعزام خواهند شد.

اعزام ۲۲ طلبه مراغه‌ای به لرستان

همچنین ۲۲ روحانی و طلبه حوزه‌های علمیه شهرستان مراغه برای یاری سیل زدگان به استان لرستان اعزام شدند.

مدیر حوزه علمیه حضرت امیرالمومنین (ع) شهر مراغه، گفت: این افراد در قالب گروه‌های جهادی مدارس علمیه مراغه به مدت یک هفته در مناطق سیل زده حضور می‌یابند و در این مدت به کار آواربرداری، پاکسازی و امدادرسانی کمک خواهند کرد.

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به اینکه شهرستان مراغه ۵ حوزه علمیه برای برادران و خواهران دارد، افزود: در روزهای آینده در صورت نیاز، گروه‌های دیگری هم برای امدادرسانی به مناطق سیل زده اعزام خواهند شد.

گفتنی است، مدیر و طلاب حوزه علمیه سالار شهیدان شهر تبریز نیز از چند روز پیش در مناطق سیل زده حضور پیدا کرده اند.

انتهای پیام/

طلاب آذربایجان شرقی به مناطق سیل زده اعزام شدند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار