با اهدای تندیس از سوی رئیس هیات ورزشی ترای اتلون استان صورت گرفت/

تقدیر از مدیر مسئول نصر

1401/12/02 - 15:43 - کد خبر: 87671 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیات ورزش ترای اتلون آذربایجان شرقی با اهداء لوح سپاس و تندیس از تلاش ها و همکاری های آژانس خبری تحلیلی نصر در راستای توسعه و گسترش ورزش ترای اتلون تقدیر کرد.

به گزارش نصر، فرامرز رنجکش، رئیس هیات ورزش ترای اتلون آذربایجان شرقی در مراسم تجلیل از فعالان این رشته ورزشی در استان با اهدای لوح سپاس و تندیس تقدیر کرد.
دراین لوح سپاس که به امضای "فرامرز رنجکش" رئیس هیات ورزش ترای اتلون آذربایجان شرق رسیده، خطاب به مدیر مسئول نصر آمده است:
ورزش آهنگ موزون سلامتی، نماد قدرت، صلابت، ایستادگی و ارزش های والای انسانی است که بی شک نقش بسزایی در عصر امروز در توسعه پایدار جوامع دارد و خدمت به ورزش گامی بلد در جهت سلامت محوری و شادابی و نشاط اجتماعی است. ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین پیروزی شکوهمند انقلاب ایران اسلامی از تلاش های بی دریغ حضرتعالی در راستای توسعه و گسترش ورزش ترای اتلون صمیمانه قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال سلامتی، بهروزی و توفیقات شما را در تمامی مراحل زندگی و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل عنایت خاص حضرت ولی عصر(عج) و زعامت حکیمانه رهبری معظم انقلاب مسالت می نمایم.
 فرامرز رنجکش - رئیس هیات ورزش ترای اتلون استان آذربایجان شرقی
انتهای پیام/
تقدیر از مدیر مسئول نصر نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار