اطلاع رسانی// مدیر عامل ارس تارلا امین مطرح کرد:

محصولات آتاویتا بهترین برند در بین رقبای خارجی/ ارس تارلا امین، بزرگترین مجتمع گلخانه ای شیشه ای هیدروپونیک خاورمیانه 

1401/12/02 - 12:04 - کد خبر: 87645 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل ارس تارلا امین گفت: در مجتمع گلخانه ای ارس تارلا امین تولید صیفی جات تازه و با استفاده از روش های دوستدار طبیعت، کیفیتی برتر را برای محصولات تولیدی فراهم آورده و در این راستا محصولات ATAVITA یکی از بهترین برندها در بین رقبا در بازارهای هدف خارجی و داخلی شده است.

به گزارش نصر، نخستین نمایشگاه اکسپو ارس با حضور فعالان اقتصادی در بخش‌های صنعت، کشاورزی، تجارت، بازار و خدمات از ۲۵ تا ۲۸ بهمن ماه در سالن ۶۰۰۰ متر مربعی پروین اعتصامی نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار شد.
علاوه بر نمایش دستاوردها و توانمندی‌های منطقه آزاد ارس، بیش از ۱۰۰ فرصت جدید سرمایه‌گذاری نیز در این نمایشگاه رونمایی شد.
 

منطقه آزاد ارس در شمال غرب کشورمان و در مجاورت جمهوری آذربایجان و ارمنستان قرار گرفته است و با وسعت ۵۱ هزار هکتار ۱۳۷ کیلومتر با تبریز فاصله دارد. 
 

در بین غرفه های این نمایشگاه سری به شرکت های موفق زدیم و با آن ها گفتگو کردیم، یکی از آن مجموعه ها، مجموعه ارس تارلا امین بود که با مدیر عامل این مجموعه گفتگو کردم؛ "شهریار ابراهیمی" مدیر عامل مجموعه ارس تارلا امین با برند آتاویتا در گفتگو با نصر، گفت: مجتمع های گلخانه ای ارس تارلا با برند آتاویتا بزرگترین مجتمع های گلخانه ای یکپارچه شیشه ای هیدروپونیک خاورمیانه در منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس با بهره مندی از تکنولوژی روز شرکت های سازنده و تأمین کننده گلخانه ای اروپایی اجرا شده است.
 
 

وی ادامه داد: این مجتمع با ظرفیت تولید سالانه حدود 46000 تن محصولات گلخانه ای و میزان صادرات سالانه تا 85 درصد تولید و با ایجاد اشتغال برای بیش از 1350 نفر نیروی کار شامل کارشناسان تخصصی، تکنسین ها و کارگران آموزش دیده توانسته است گامی بزرگ در راستای کشاورزی پایدار بردارد. 
 

ابراهیمی افزود: در مجتمع گلخانه ای ارس تارلا امین تولید صیفی جات تازه و با استفاده از روش های دوستدار طبیعت، کیفیتی برتر را برای محصولات تولیدی فراهم آورده و در این راستا محصولات ATAVITA یکی از بهترین برندها در بین رقبا در بازارهای هدف خارجی و داخلی شده است. 
 

وی در پایان به اهداف این مجموعه پرداخت و گفت: اهداف و شاخص های مجتمع گلخانه ای ارس تارلا امین اعم از تولید محصول سالم، افزایش راندمان تولید در واحد سطح، کاهش ضایعات به کمتر از یک درصد، افزایش بهره وری مصرف آب، استفاده بهینه از منابع و نهادهای تولید،  ایجاد اشتغال مولد و جدید، تولید نشاء در سطح تجاری مبتنی بر آخرین روش های تولید گیاه توسعه یافته، تقلیل مصرف انرژی و تحصیل ارز از طریق صادرات است.
انتهای پیام/
محصولات آتاویتا بهترین برند در بین رقبای خارجی/ ارس تارلا امین، بزرگترین مجتمع گلخانه ای شیشه ای هیدروپونیک خاورمیانه  محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار