رئیس دادگستری استان زنجان خبر داد؛

رصد دستگاه قضا برای ممانعت از ورود پول‌های کثیف به انتخابات

1398/09/16 - 12:04 - کد خبر: 8764 نسخه چاپی

نصر: رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: دستگاه قضایی مطابق مقررات رصدهای لازم را انجام می‌دهد تا پول‌های کثیف وارد انتخابات نشود و اگر وارد شد اقدام لازم را انجام خواهد داد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز درجمع خبرنگاران مراقبت عمومی را عامل مهم در شناسایی پول های کثیف در انتخابات عنوان کرد و افزود: وقتی خود مردم تشخیص می دهند که پولی کثیف است با حضور خودشان پاسخ در خور به آن می دهند.

وی ادامه داد: ورود پول های کثیف، موضوع دیرینه ای است به خصوص از دو سه دوره گذشته انتخابات، حساسیت هایی راجع به آن ایجاد و پیشنهادهایی هم در بحث قانونگذاری برای آن مطرح شد ولی عقیم ماند.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی گفت: انتظار می رفت با توجه به توصیه رهبر معظم انقلاب در سیاست های کلی انتخابات، ما می توانستیم برای این دوره از انتخابات فرمایشات رهبری را عملیاتی کنیم و اساسا فرایند تامین مالی نامزدهای انتخاباتی شفاف می شد.

وی افزود: اما فعلا با توجه به اینکه در انجام برخی اقدامات عقب هستیم، مهمترین عامل در شناسایی پول های کثیف، مراقبت عمومی است.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه انتخابات ما باید اسلامی باشد، گفت: مولفه ها و شرایط انتخابات و رقابت در کشور اسلامی با رقابت در شکل غربی آن فرق دارد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه با پول کثیف نمی شود به مسؤولیت تمیز دست پیدا کرد، گفت: اگر می خواهیم به مسؤولیتی دست پیدا کنیم که آن را فرصتی برای خدمت بدانیم، مقدمه آن نمی تواند پول کثیف باشد.

انتهای پیام/

رصد دستگاه قضا برای ممانعت از ورود پول‌های کثیف به انتخابات خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار