خبر/

"صفا" سومین قطعه از پازل عراقی تراکتور/ "کرار" جدید در تبریز متولد می‌شود؟

1401/11/30 - 11:55 - کد خبر: 87520 نسخه چاپی

نصر: صفا هادی، سومین عراقی تاریخ تیم‌فوتبال تراکتور به‌حساب می‌آید و پرشورها را برای تولد "جاسم کرار" دیگر امیدوار کرده است.

به گزارش نصر، هافبک ۲۵ ساله عراقی تراکتور که یکی از بازیکنان پای ثابت تیم‌ملی کشورش به حساب می‌آید در دوران سکان‌داری خمز در تبریز روزهای خوبی را سپری کرده است.
هادی که در زمان بردیف فرصت چندانی برای قرارگیری در ترکیب اصلی را کسب نکرد، حالا با قرارگیری پاکو خمز در راس کادرفنی تی‌تی‌ها به یک مهره ثابت تبدیل شده است و با سماجت هرچه تمام‌تر و در عین حال جنگندگی در میانه‌های میدان و همچنین بازی‌خوانی خوبی که دارد، در طی هفته های اخیر مهر کارآمدی برای تیمش بوده است.
صفا هادی، سومین عراقی تاریخ تیم‌فوتبال تراکتور به‌حساب می‌آید و پیش‌از این، کرار جاسم و عبد الزهره از کشور عراق در این تیم حضور داشتند.

کرار جاسم محمد
هافبک محبوب پرشورها در دو مقطع حضور در تراکتور را تجربه کرد، دوره اول به سال های ابتدایی حضور تی‌تی‌ها در لیگ‌برتر برمی‌گردد، جایی که کرار با حضور در تبریز استارت پوشیدن پیراهن تیم‌های ایرانی را زد و پس از حضور در استقلال، شاهین بوشهر، نجف، الطلبه و نفت دوباره به تراکتور بازگشت تا دومین حضورش را در تبریز تجربه کند.
کرار جاسم با جنگنده‌گی هرچه تمام‌تر در میانه های میدان، بازی‌خوانی و مهارت در زدن ضربات ایستگاهی جای خوبی در دل پرشورها باز کرده و کمتر تراکتوری‌ای پیدا می‌شود که درگیری های جاسم را در نقاط مرکزی زمین را یادش نیایید.

علا عدالزهرا
این هافبک‌-مهاجم عراقی که پس از تجربه یک دوره حضور در فوتبال ایران با بازی برای مس کرمان به عنوان یک ملی‌پوش به جمع تراکتوری‌ها پیوست، پایان نافرجامی را در تبریز داشت و پس از مدتی حضور در جمع تی‌تی از این تیم جدا شد.
عبدالزهرا که طبق توصیه سرمربی تیم‌ملی عراق به تراکتور آمده بود تا بتواند همواره در ترکیب حضور داشته باشد نتوانست تا جایی که می‌خواست برای این تیم به میدان رود.
از سوی دیگر عبدالزهرا در پست غیر تخصصی‌اش به کار گرفته می‌شد که او چندین بار گفت دوست دارد به جای خط میانی به عنوان مهاجم بازی کند و همه این مسائل باعث شد که عبدالزهرا خیلی زود تصمیم به جدایی از تراکتور بگیرد و مسئولان باشگاه هم با رفتنش موافقت کنند.

صفا هادی
اما اکنون، صفا هادی سومین عراقی تراکتور در طول تاریخ این تیم و اولین بازیکن اهل "گهواره تمدن" تی‌تی‌ها در دوران پسا خصوصی به حساب می‌آید، کرار جاسم به‌عنوان یک عراقی موفق در فوتبال ایران جاده را برای حضور دیگر هم‌وطنانش در لیگ‌برتر همواره‌تر کرده و در دو مقطع تجربه موفق را در تراکتور تجربه کرده است و اکنون هادی با بازی‌سازی از عقب زمین، جنگندگی در میانه زمین و ایفای نقشی کم نقص در فازهای دفاعی و هجومی تیمش، رضایت پرشورها را تا حدودی جلب کرده تا هواداران تراکتور، برای تولد "جاسم کراری" جدید و یا حتی نسخه‌ای جوان‌تر و البته کم نقص‌تری از این بازیکن در تراکتور آماده باشند.
انتهای پیام/
خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار