خبر/

برگزاری مسابقات بزرگ گروه مبارزان ایران در تبریز

1401/11/28 - 20:02 - کد خبر: 87462 نسخه چاپی

نصر: هفدمین دوره مسابقات قهرمانی گروه مبارزان ایران از دوم تا پنجم اسفند ماه در دو بخش بانوان و آقایان در مجموعه ورزشی ستارخان تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش نصر، هفدمین دوره مسابقات قهرمانی گروه مبارزان ایران در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی تبریز  در دو سبک کیک بوکسینگ و هنرهای فردی برگزار می شود.
در همین زمینه یوسف جاویدان، رئیس هیات انجمن های ورزش های رزمی استان با اشاره به برنامه های اخیر این هیات گفت: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 44 برنامه اجرا شد که در پایان برنامه  ها، مسابقات بزرگ گروه مبارزان ایران برگزار خواهد شد.
وی در ادامه افزود: بعد از سال ها که ورزش های رزمی به فراموشی سپرده شده بود، سعی خواهیم کرد دوباره این ورزش را احیا کنیم که در دو سال گذشته تقریبا این اتفاق رخ داده است و مسابقات پیش رو که نماد این رشته است، برگزار می شود.
جاویدان در خصوص این مسابقات خاطرنشان کرد: در این رقابت ها هزار ورزشکار از 25 استان کشور به مبارزه خواهند پرداخت که دوم و سوم اسفند مسابقات بانوان و چهارم و پنجم اسفند ماه شاهد رقابت ورزشکاران مرد خواهیم بود. همچنین این رقابت ها برای اولین بار به صورت تک بازی برگزار می شود و بهترین مسابقاتی است که امسال میزبان هستیم.
رئیس هیات انجمن های ورزش های رزمی استان با بیان اینکه برنامه های این هیات بسیار فشرده است، اظهار داشت: برنامه های این هیات هر هفته در جریان است و حداقل 10 رویداد استانی در هفته برگزار می شود.


 
در ادامه حسن علیزاده، رئیس گروه مبارزان ایران هم در خصوص برگزاری این رقابت ها گفت: مسابقات مبارزان از چند روز آینده به میزبانی تبریز برگزار می شود و افتخار می کنیم که این رقابت ها در شهر خودمان یعنی تبریز میزبانی می شود.
وی ادامه داد: این رقابت در سه بخش رینگی، تاتمی و سلاح های سرد برگزار می شود و اولین بار مجوز تک بازی در دو بخش آقایان و بانوان صادر شده است.
همچنین کریم سامبرانی، عضو هیات رئیسه گروه مبارزان فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی ایران هم با بیان اینکه پایگاه این ورزش در بین محرومان جامعه است، بیان کرد: در این رشته اکثرا ورزشکارانی حضور دارند که از لحاظ مالی ضعیف هستند و به سختی ورزشکاری می توان پیدا کرد که از لحاظ مالی وضعیت خوبی داشته باشد.
وی با درخواست از اصحاب رسانه در خصوص پرداختن به این رشته گفت: اگر این رشته با قلم خبرنگاران گسترش یابد، دل محرومان جامعه روشن می شود. در این رشته هم بسیاری از اعضای گروه مبارزان شبانه روز زحمت می کشند اما آنطور که باید توجه نمی شود و قدمی در این خصوص برداشته نشده است.
سامبرانی در پایان اعلام کرد: امیدوارم به خاطر اقشار محروم جامعه که بیشتر در این ورزش حضور دارند، توجه زیادی به این رشته شود تا مسئولان استان هم در این رشته تجدید نظر کرده و امکاناتی برایشان فراهم کنند.
انتهای پیام/
برگزاری مسابقات بزرگ گروه مبارزان ایران در تبریز حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار