معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد ارس:

 نمایشگاه ارس اکسپو از سال آینده برگزار خواهد شد 

1401/11/28 - 17:18 - کد خبر: 87456 نسخه چاپی

نصر: معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد ارس گفت: این نمایشگاه نیاز به کار جهادی داشت که بحمدلله به ثمر نشست، این نمایشگاه برای اولین بار در این سطح برگزار شد و بصورت سالانه طی سال های آینده نیز برگزار خواهد شد.

به گزارش نصر، نخستین نمایشگاه اکسپو ارس پس از 4 روز به کار خود پایان داد. 
این نمایشگاه که با حضور فعالان اقتصادی در بخش‌های صنعت، کشاورزی، تجارت، بازار و خدمات از ۲۵ تا ۲۸ بهمن ماه در سالن ۶۰۰۰ متر مربعی پروین اعتصامی نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار شده بود عصر امروز جمعه 28 بهمن ماه به کار خود پایان داد.
"علی نوید" ضمن ارائه گزارش از فعالیت های انجام شده در طی 4 روز برگزاری این نمایشگاه گفت: ستاد برگزاری نمایشگاه ارس اکسپو از 4 ماه پیش کار خود را در قالب کمیته های اختصاصی شروع کرد.
وی ادامه داد: بیش از 60 جلسه کاری در این رابطه داشته است که 2700 ساعت جلسه کارشناسی در این رابطه برگزار شده است.
نوید گفت: این نمایشگاه نیاز به کار جهادی داشت که بحمدلله به ثمر نشست، این نمایشگاه برای اولین بار در این سطح برگزار شد و بصورت سالانه طی سال های آینده نیز برگزار خواهد شد.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد ارس گفت: در طراحی نمایشگاه سعی بر مدل استارت آپی و مدل محوری شد و با توجه به محدودیت فضایی که وجود داشت امکان حضور تمامی شرکت های منطقه آزاد میسر نشد.
وی توضیح داد: از 8 محصول فناور و دانش بنیان، 100 فرصت سرمایه‌گذاری توسط کمیته سرمایه‌گذاری، 11 بسته سرمایه‌گذاری، امضای 3 تفاهم نامه بخشی از فعالیت های این نمایشگاه طی 4 روز گذشته بوده است.
انتهای پیام/ 
 نمایشگاه ارس اکسپو از سال آینده برگزار خواهد شد  محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار