سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز خبر داد؛

برپایی ۲۰ نمایشگاه بزرگ عرضه مایحتاج عمومی در آستانه عید

1401/11/27 - 19:48 - کد خبر: 87422 نسخه چاپی

نصر: سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز از تدارک ویژه سازمان و برپایی نمایشگاه برای عرضه مستقیم میوه و ارزاق عمومی در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش نصر، مهدی کیانی با تشریح برنامه‌های این سازمان برای استقبال از عید نوروز گفت: برای اولین بار در تبریز میوه شب عید و سایر کالاهای ضروری خانوار با هدف کمک به تنظیم بازار و دسترسی عادلانه شهروندان در ۲۰ نقطه شهر و در قالب سالن‌های بزرگ نمایشگاهی و همچنین غرفه‌های موقت عرضه خواهد شد.
وی افزود: بمناسبت همزمانی سال نو با شروع ماه مبارک رمضان این طرح از بیستم اسفند با عنوان "پیشواز دو بهار" و با توزیع بیش از ۱۰ قلم کالا با نرخ ویژه دولتی و بیش از ۱۰۰ قلم کالا بصورت عرضه مستقیم اجرا خواهد شد.
کیانی به لزوم تکریم و ایجاد رفاه و آسایش شهروندان در خرید میوه شب عید و سایر کالاهای اساسی اشاره و تاکید کرد: برای افزایش کیفیت و تنوع عرضه، جلوگیری از ایجاد ترافیک در معابر و افزایش نظارت و تامین عمده کالاهای ضروری علاوه بر میوه، طرح جشنواره عرضه مستقیم شب عید امسال با همکاری نهادهای دولتی از جمله استانداری و سازمان جهاد کشاورزی و دستور ویژه شهردار تبریز در سالن‌های سرپوشیده و تعدادی از مراکز عرضه تحت نظارت این سازمان اجرا خواهد شد.
وی گفت: تمامی تولیدکنندگانی که توانایی عرضه مستقیم کالاهای ضروری سبد خانوار را دارند، در صورت تمایل به شرکت در این جشنواره می‌توانند تا پنجم اسفند جهت احراز شرایط به معاونت بهره‌برداری سازمان مراجعه کنند.
انتهای پیام/
برپایی ۲۰ نمایشگاه بزرگ عرضه مایحتاج عمومی در آستانه عید نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار