موسسه تسکین در همکاری با رستوران ارفع الملک:

کمپین «یک زندگی سفارش دهیم» در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان

1401/11/27 - 11:31 - کد خبر: 87383 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل مؤسسه خیریه تسکین به همکاری با رستوران ارفع الملک تبریز در قالب طرحی با عنوان «یک زندگی سفارش دهیم» اشاره کرد و گفت: ۲۶ ام هرماه رستوران ارفع الملک تبریز ۲۰ درصد از فروش خود در این روز را به موسسه خیریه تسکین با هدف حمایت و تامین هزینه های درمان کودکان مبتلا به سرطان اختصاص می دهد و هر مشتری با سفارش غذا در این می تواند نقشی در درمان کودکان مبتلا به سرطان ایفا کند.

به گزارش نصر، جواد میلانی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه  امروزه سرطان  دیگر واژه غریبی نیست اما همچنان در ذهن و زندگی انسان ها اشفتگی ایجاد می کند، گفت: وسرطلن بیماری است که کل بدن را تحت تاثیر قرار می دهد و تاثیر اجتماعی نیز بر زندگی فرد می گذارد حتی در مواقعی بنیان خانواده را تغییر می دهد و   یکی از ده عامل ایجاد فقر و طلاق است.
وی با اشاره به اینکه سرطان جزئی از زندگی خانواده هایی است که کودکان آنها مبتلا به این بیماری هستند، افزود: فرزندان سرمایه زندگی یک خانواده هستند و در مجموعه تسکین تمام تلاش خود برای حفظ سلامتی و آرامش این سرمایه های ارزشمند را می کنیم.
وی اضافه کرد: یک هزار و ۷۸۹ خانواده زیر نظر موسسه خیریه تسکین هستند و رنج سنی این کودکان بین ۳ ماهه تا ۱۶ ساله است که موسسه در تامین هزینه های درمانی و حمایتی کمک حال این عزیزان است‌. 
وی با اشاره به اینکه متاسفانه امروزه هزینه های درمان رقم قابل توجهی را به خود اختصاص داده است، کفت: اکثریت کودکان قبل ابتلا به سرطان نیز در خانواده کم درامدی  متولد شده بودند و این بیماری و هزینه های درمان آن فشار بسیار زیادی وارد می کند، این در حالی است که وقتی امید به زندگی در سرطان افزایش میابد که دسترسی به درمان افزایش یابد.
مدیر عامل مؤسسه تسکین اضافه کرد: تلاش می کنیم هیچ کودکی بخاطر مسائل مالی از درمان عقب نیافتد و زندگی خود را از دست ندهد.
وی در ادامه به همکاری مؤسسه تسکین با رستوران ارفع الملک تبریز در قالب طرحی با عنوان یک زندگی سفارش دهیم اشاره کرد و گفت: این طرح در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی جهت درمان کودکان مبتلا به سرطان و نوعی همکاری انسان دوستانه با این رستوران کلید خورد.
وی با بیان اینکه از این پس ۲۶ ام هرماه رستوران ارفع الملک تبریز ۲۰ درصد از فروش خود در این روز را به موسسه خیریه تسکین با هدف حمایت و تامین هزینه های درمان کودکان مبتلا به سرطان اختصاص می دهد، گفت: هر مشتری با مراجعه به این رستوران و سفارش غذا در تاریخ ۲۶ ام هرماه می تواند نقشی در درمان کودکان مبتلا به سرطان ایفا کند.
میلانی با بیان اینکه امسال ۶۰۰ پرونده کودک مبتلا به سرطان تحت حمایت موسسه تسکین در جریان است، افزود: با کمک خیرین تا کنون ۲۹۰ کودک درمان شده است و این معجزه مسئولیت اجتماعی است.
وی با اشاره به اینکه تبریز همواره در بحث خیریه شهری با شهرت بوده است و به اولین ها قدم گذاشته است، ادامه داد: کمپینی که با عنوان یک زندگی سفارش دهیم در مشارکت با رستوران ارفع الملک کلید خورد نیز یک اولین است و امیدوارم روزی برسد که همه با کمپینی در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود با ما همکاری داشته باشند.
مدیر عامل مؤسسه تسکین با تاکید براینکه هزینه و پول در درمان حرف اول را می زند، گفت: هزینه درمان برخی از نوع های سرطان واقعا بالاست و حتی پیوند سلول بنیادی و وارد کردن نمونه از خارج کشور گاها به ۲ میلیارد تومان نیز می رسد.
وی در ادامه به وضعیت زلزله زدگان خوی و خانواده های دارای کودک مبتلا به سرطان در این منطقه اشاره کرد و گفت: نزدیک به ۷۶ خانواده در خوی و اطراف این شهر کودک مبتلا به سرطان دارند و منزل بیش از ۴۰ خانواده اسیب دیده است ، ۴ خانواده نیز فذزندی دارند که در حین شیمی درمانی است و در خودروی شخصی سکونت می کنند، چند کودک نیز از استرس ناشی از زلزلع عود بیماری داشته و  یا خونریزی کرده است، موسسه نیز در تلاش است مشکلات این خانواده را تسهیل کند.
انتهای پیام/
کمپین «یک زندگی سفارش دهیم» در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار