اسفند ماه امسال برگزار می شود؛

تبریز میزبان همایش مدیران مسئولیت پذیر

1401/11/26 - 23:07 - کد خبر: 87368 نسخه چاپی

نصر: همایش مدیران مسئولیت پذیر با رویکرد آشنایی با الزامات قوانین کار و تامین اجتماعی اسفند ماه امسال در هتل پارس تبریز برگزار می شود.

به گزارش نصر، مهدی نوفر دبیر اجرایی این همایش در خصوص اهداف برگزاری همایش مدیران مسئولیت پذیر در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهم ترین مشکلاتی که کارفرمایان و صاحبان مشاغل می توانند داشته باشند مسائل مربوط به قانون کار و روابط کارگر و کارفرمایی و نحوه انعقاد و قرار داد های کاری و به طور عمده قوانین مربوط به جذب نیروی کار است.
وی اضافه کرد: متاسفانه عدم آشنایی با قوانین و دستورالعمل های مربوط به روابط کار و بیمه تامین اجتماعی منجر به ضایع شدن حق و حقوق کارگر و کارفرما و نیز ایجاد زیان های مالی و اعتباری برای شان می شود.
نوفر با اشاره به اهمیت و ضرورت برگزاری این رویداد اذعان داشت: شناخت کافی از قانون کار و آثار و تعهدات آن موجب می شود مدیران و شرکت ها روابط روابط خود با نیروی انسانی را به گونه ای تنظیم نمایند که هم پاسخگوی نیازمندی ها و تعهدات نیروی انسانی باشند و هم رضایت نیروی انسانی و بهره وری مستمر و سود دهی پایدار را برای سازمان خود تضمین کنند.
نوفر توجه به امنیت شغلی را یکی از عناصر مهم جامعه شناسی کار عنوان کرد و افزود: امنیت شغلی فرآیند یا روندی است که نبود آن می تواند به میزان نامعینی شاخص های کار و اشتغال را تهدید کند و یا آن ها را به چالش کشاند و در زوایای متمایز ناهنجاری به وجود بیاورد.
دبیر اجرایی همایش مدیران مسئولیت پذیر در ادامه تبدیل نیروی انسانی به سرمایه انسانی را یک اصل با ارزش خواند و افزود : تلاش داریم تا با برگزاری  چنین همایش هایی زمینه ساز تحقق این اصل در جامعه تولید، صنعت و خدمات استان باشیم.
وی با اشاره به مدعوین این همایش اذعان داشت: اولین همایش مدیران مسئولیت پذیر با رویکرد آشنایی با الزامات قوانین کار و تامین اجتماعی به صورت رایگان با حضور مدیران ، کارشناسان منابع انسانی شرکت ها و کارخانجات 11 اسفند ماه امسال در هتل پارس تبریز برقرار خواهد شد.
این گزارش حاکی است، همایش مدیران مسئولیت پذیر به همت گروه مشاوران روابط کار و با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اداره کل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی برگزار می شود.
انتهای پیام/
تبریز میزبان همایش مدیران مسئولیت پذیر نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار