مدیرعامل آب منطقه‌ای استان خبر داد:

تامین پایدار آب واحدهای صنعتی در آذربایجان‌شرقی/ برنامه‌ریزی دقیق برای رفع مسائل برخی طرح‌های صنعتی استان در سال آینده

1401/11/26 - 22:35 - کد خبر: 87365 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه تداوم تولید در بخش صنعت مستلزم تامین زیرساخت‌های مورد نیاز است، گفت: آب پایدار واحدهای صنعتی در استان تامین می‌شود.

به گزارش نصر، «یوسف غفارزاده» در نشست چهار جانبه که با حضور مدیران و کارشناسان آب منطقه‌ای، استانداری آذربایجان شرقی، سازمان صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی در خصوص بررسی موضوع تامین آب پایدار برای واحدهای صنعتی برگزار شد، اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال و حرکت به سمت توسعه، باید زیرساخت‌های مورد نیاز بخش صنعت تامین شود که شرکت آب منطقه‌ای از ابتدای سال آب پایدار بخش صنعت را به صورت مستمر تامین کرده است.

وی با اشاره به اهمیت مصرف بهینه آب در واحدهای صنعتی تاکید کرد: در حال حاضر برنامه‌ریزی دقیقی برای رفع مسائل و مشکلات برخی طرح‌های صنعتی استان در سال آینده صورت گرفته است.

در ادامه این جلسه «صابر پرنیان» رئیس سازمان صمت استان از اقدامات شرکت آب منطقه‌ای در حمایت از طرح‌های آب رسانی به بخش تولید تقدیر کرد و گفت: با توجه به اینکه آذربایجان شرقی یک استان صنعتی است که بنا بر نیاز به زیرساخت های صنعتی به شدت در استان احساس می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: تامین آب پایدار برای واحدهای صنعتی یکی از ضرورت در بخش صنعت است که پیگیر این موارد هستیم.
انتهای پیام/
تامین پایدار آب واحدهای صنعتی در آذربایجان‌شرقی/ برنامه‌ریزی دقیق برای رفع مسائل برخی طرح‌های صنعتی استان در سال آینده نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار