مدیر کل روابط عمومی شرکت هواپیمایی آتا؛

جزئیات جا ماندن چمدان های مسافران مشهد هواپیمایی آتا اعلام شد

1401/11/26 - 17:38 - کد خبر: 87351 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل روابط عمومی شرکت هواپیمایی آتا گفت: به علت شرایط جوی و سنگین شدن در آخرین لحظه خلبان اعلام کرد که باید تعدادی از چمدان ها از هواپیما خارج شود‌.

به گزارش نصر، فلاح در خصوص جا ماندن چمدان های تعدادی از مسافران پرواز مشهد _ تهران گفت: با توجه به شرایط جوی در کشور و سنگین شدن وزن هواپیما در آخرین لحظه خلبان اعلام کرد که باید وزن هواپیما کاهش یابد بنابراین تصمیم گرفته شد که تعدادی از چمدان ها از هواپیما خارج شود.
به گفته مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی آتا، این چمدان ها بلافاصله با پروازی بعدی مشهد شرکت هواپیمایی آتا و یا شرکت هواپیمایی دیگر به دست مسافران خواهد رسید.
او گفت: وزن مجاز برای انجام پرواز ایمن نسبت به شرایط جوی توسط عملیات پرواز تعیین می‌شود و احتمال تغییر در میزان وزن مجاز پرواز تا لحظه تیک آف وجود دارد. 
 او گفت: با توجه به موقعیت باند و تغییر شرایط جوی فرودگاه مهرآباد تهران، با هدف حصول اطمینان کامل از ایمنی پرواز و عدم کاهش تعداد مسافران  بارهای مسافران در برخی پروازها جهت کاهش وزن هواپیما با پرواز ثانویه به مقصد ارسال خواهند شد.
فلاح گفت: ایمنی پرواز و سلامتی مسافران، همواره اولویت اصلی هواپیمایی آتا بوده و این تصمیم صرفا جهت انجام پروازی ایمن گرفته شده است‌.
او می گوید: طبق دستورالعمل مسافر این شرکت تمامی خسارت های وارد شده را پرداخت خواهد کرد.
انتهای پیام/
جزئیات جا ماندن چمدان های مسافران مشهد هواپیمایی آتا اعلام شد باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار