خبر/

روزهای نیمه‌ابری مهاجم تراکتور/ عباس‌زاده و ۱۱ هفته ناکامی

1401/11/26 - 15:19 - کد خبر: 87336 نسخه چاپی

نصر: ناکامی مهاجم قائمشهری تراکتوری‌ها در امر گلزنی چهار ماهه شد.

به گزارش نصر، محمد عباس‌زاده با شروع طوفانی خود و عملکرد خارق‌العاده‌ای که در امر گلزنی در ابتدای فصل به نمایش گذاشته بود اکنون بیش از ۴ ماه است که برای تراکتوری‌ها گلی را به ثمر نرسانده و با این اوصاف صدر جدول گلزنان لیگ‌برتر را از دست داده است.
آخرین بازی که پای عباس‌زاده به گلزنی باز شده به ۲۲ مهرماه بازمی‌گردد، جایی که تراکتور در نهمین ایستگاه از رقابت‌های لیگ‌برتر مقابل نفت مسجدسلیمان قرار گرفت و عباس‌زاده با هتریک خود در این بازی، باعث شد تا سه امتیاز این مسابقه به حساب تی‌تی‌ها واریز شود و با رساندن تعداد گل های خود به عدد ۶ به همراه یورگن لوکادیا در صدر جدول گلزنان لیگ‌برتر قرار گرفت.
اما اکنون دیگر بی‌تعارف می‌توان گفت که مهاجم قائمشهری تراکتوری‌ها دچار افت شده است، عباس‌زاده که حالا بعد از گذراندن دوران مصدومیتش به ترکیب تی‌تی‌ها بازگشته، عملکرد چندان جالبی برابر آلومینیوم اراک نداشت و همان بازیکن همیشگی با شَم گلزنی بالا نبود تا یازدهمین هفته ناکامی های خود را در امر گلزنی ادامه دهد.
حالا، نه خبری از گلزنی های لوکادیا در پرسپولیس است و نه صحبتی از هتریک های عباس‌زاده در تراکتور، بلکه شهریار مغانلو و عارف رستمی‌ها با رساندن شمار گل هایشان به عدد ۷ صدر جدول گلزنان را تصاحب کردند و علاوه بر آن محمدرضا آزادی، سجاد بازگیر و رضا شیری در کنار عباس‌زاده به جمع ۶ گله های لیگ‌برتر اضافه شدند تا کار برای جبران مافات توسط مهاجم تی‌تی‌ها برای بازگشت به دوران اوج دشوار تر شود.
اما این مهاجم در کنار دیگر رقیبانش در تیم های حریف، هم‌تیمی و رقیب جدیدی به نام "روملو گومز" را در کنارش می‌بیند، مارکوپولوی تازه پیوسته به جمع تی‌تی‌ها هرچند که از شرایط بازی فاصله گرفته است اما با توانایی بازی در پست های مختلف هجومی، می‌تواند رقیبی جدی برای عباس‌زاده جهت حضور در ترکیب اصلی تراکتور به حساب بیایید.
پرشورها امیدوار هستند که عباس‌زاده به مانند هفته های ابتدایی لیگ به روز های اوج خود بازگردد تا دوباره شاهد گلزنی این مهاجم قائمشهری و تاثیر گذاری‌اش در موفقیت تراکتور باشند.
انتهای پیام/
روزهای نیمه‌ابری مهاجم تراکتور/ عباس‌زاده و ۱۱ هفته ناکامی خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار