وزیر آموزش و پرورش:

مشکلی برای بازگشایی مدارس قم نیست

1401/11/26 - 12:51 - کد خبر: 87319 نسخه چاپی

نصر: وزیر آموزش و پرورش درباره مسمومیت دانش آموزان در قم با بیان اینکه شایعات مردم و دانش آموزان را دچار ترس کرده است، گفت: مشکلی برای بازگشایی مدارس نیست. دیروز در تعدادی از مدارس بویی احساس شده و تعدادی دانش آموز به بیمارستان رفتند.

به گزارش نصر، یوسف نوری روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمه خبرنگاران درباره مسمومیت برخی دانش آموزان قم توضیح داد: بررسی‌های ما در چند منطقه قم و جلساتی که با استاندار داشتیم نشان داد که مدارس تحت تأثیر شایعات باز نشدند. البته دیروز استاندار قم گفت مدارس باز شدند و این دلیل خوبی بود که بگوییم که بخش اعظمی از مشکلات قم ناشی از شایعات بوده که مردم و دانش آموزان را دچار ترس کرده است.
وی ادامه داد: مشکلی برای بازگشایی مدارس نیست. دیروز در تعدادی از مدارس بویی احساس شده و تعدادی دانش آموز به بیمارستان رفتند. تعدادی از این دانش آموزان هم بیماری زمینه‌ای دارند و مورد رسیدگی قرار می‌گیرند بعد شایعاتی مطرح می شود.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه این موضوع بیشتر متاثر از شایعات است، از رسانه ها خواست تا کمک کنند اثر منفی آن از بین برود و دانش آموزان به مدرسه روند و تحصیل کنند.
انتهای پیام/
مشکلی برای بازگشایی مدارس قم نیست خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار