امام جمعه تبریز:

فرهنگ تکریم جانبازان در جامعه حاکم شود

1398/02/03 - 11:57 - کد خبر: 873 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به رشادت های جانبازان در دوران دفاع مقدس، گفت: فرهنگ تشکر و قدردانی از جانبازان در جامعه حاکم شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم سه شنبه شب در دیدار جمعی از جانبازان به مناسبت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز اظهار داشت: تنها روز جانباز برای قدردانی از این عزیزان کفایت نمی کند چون جانبازان ما بزرگ ترین سرمایه خود (سلامتی) را در راه خدا تقدیم کرده اند و ما همیشه مدیون ایثارگری های آنها هستیم .
وی افزود: حضرت ابوالفضل العباس ، علمدار بزرگ کربلا تربیت یافته دامان شجاعت و معرفت ولایت و نشانه غیرت است.

امام جمعه تبریز ماه شعبان را ماه اصلاح انسان ، زدودن غفلت و ظلمت از دلها و ماه آماده شدن برای مهمانی خداوند برشمرد و گفت: وارد شدن به مهمانی خداوند نیاز به مقدماتی دارد که ماه های رجب و شعبان برای آمادگی مهمانی خداوند است که باید آنرا غنمیمت بدانیم .

وی همچنین با اشاره به نامگذاری سوم شعبان و روز ولادت امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار، اظهار داشت: پاسداران انقلاب اسلامی هم در دوران دفاع مقدس و هم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون و روزهای مختلف نشان دادند که شایستگی عنوان پاسداری از اسلام و انقلاب را دارند.

امام جمعه تبریز با تجلیل از خدمات سپاهیان عاشورا در مناطق سیل زده گفت: سپاه عاشورا اولین سپاه استانی بود که در نخستین لحظات وقوع سیل در استان گلستان حضور یافت و برای خدمت رسانی و کمک به سیل زدگان اقدام کرد.

انتهای پیام/

فرهنگ تکریم جانبازان در جامعه حاکم شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار