مردم تبریز فردا با رهبر انقلاب دیدار می کنند/

دیدار مردم تبریز با رهبری علاوه بر تجدید میثاق تجدید قوا برای یکسال آینده است

1401/11/25 - 22:37 - کد خبر: 87298 نسخه چاپی

نصر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به دیدار فردای مردم تبریز با رهبر انقلاب گفت: دیدار مردم تبریز با رهبر معظم انقلاب علاوه برتجدید میثاق بلکه تجدید قوا و اندوخته ای از شور و شعور برای یکسال آینده جهت توسعه، پیشرفت، تحقق رهنودهای معظم له و مقابله با دشمنان انقلاب و استکبار است.

به گزارش نصر، تراب محمدی روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم تبریز و اقصی نقاط آذربایجان شرقی برای دیدار با رهبری شور و اشتیاق خاصی داشته و از مدت ها قبل تلاش می کنند جزو نفرات کاروان های دیدار با رهبر معظم انقلاب به مناسبت ۲۹ بهمن باشند.
وی ادامه داد: این دیدار به حدی برای مردم آذربایجان شرقی شیرین و خاطره انگیز است که حتی کسانی که در سال های قبل افتخار دیدار با رهبری نایل شدند تلاش می کنند دیگر بار نیز حلاوت این دیدار به یادماندنی را بچشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: قیام خونین ۲۹ بهمن مردم تبریز پس از چهلم شهدای مردم قم چنان توفنده و کوبنده بود که ریشه خودکامگی های رژیم طاغوت را از جا کَند طوری که کارشناسان و مفسران سیاسی دنیا آن را تیر خلاص رژیم طاغوت می دانند.
محمدی افزود: همچنان که آذربایجان همواره پیش قراول در پیروزی و دفاع از انقلاب بوده است در قیام خونین ۲۹ بهمن مردم تبریز نیز با همت انقلابیون پیروزی خون بر شمشیر را تسریع کرد.
وی ادامه داد: مردم تبریز در پاسداشت چهلم شهدای قم تظاهرات بی نظیری را برپا کردند که طومار رژیم پهلوی را در هم پیچید و در نهایت این رژیم را به زانو درآورد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی آذربایجان شرقی ادامه داد: رژیم ستمشاهی پس از ۲۹ بهمن ۱۳۵۶ مردم تبریز قافیه را باخت و پرونده ظلم و ستم خود را بسته شده دید.
محمدی یادآور شد: پس از شهادت تعدادی از تظاهرکنندگان انقلابی در ۱۹ دی ۱۳۵۶، جامعه روحانیت مبارز تبریز با صدور اعلامیه ای روز ۲۹ بهمن مصادف با چهلم شهادت شهدای قم روز عزای عمومی اعلام کردند.
وی ادامه داد: مردم با تعطیل کردن بازار و کسب و کار خود قرار بود در مراسمی که در مسجد قزلی برای بزرگداشت و عزاداری برای شهدا برگزار شود، شرکت کنند، اما در صبح اول وقت با استقرار ماموران شهربانی و ساواک از ورود مردم به داخل مسجد ممانعت شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: این ممانعت که با بکار بردن الفاظ رکیک از طرف سرگرد حق شناس رئیس کلانتری بازار منجر به اعتراض شد.
محمدی یادآور شد: در این اعتراضات محمد تجلا یکی معترضان به ضرب گلوله حق شناس به شهادت رسید شهادت تجلا نقطه آغاز قیام خونین مردم تبریز شد، که در نهایت منجر به شهادت تعداد کثیری از مردم و انقلابیون در این روز شد.
وی ادامه داد: مردم تبریز برای تجدید بیعت و میثاق با مقام عظمای رهبری و گرامیداشت شهدای قیام خونین ۲۹ بهمن تبریز به دیدار رهبرشان می شتابند، مردم تبریز که همه ساله بی صبرانه منتظر لحظه دیدار مراد و رهبرشان در این روز هستند و از اقصی نقاط آذربایجان شرقی به خصوص تبریز برای عرض ارادت و تجدید عهد و پیمان و گرامیداشت ۲۹ بهمن به دیدار رهبر فرزانه انقلاب می روند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی آذربایجان شرقی همچنین یاداور شد: با توجه به پروتکل های بهداشتی، امسال امکان اعزام کمتری برای دیدار با معظم له فراهم شد که شرمنده مردم آذربایجان شرقی شدیم.
محمدی اضافه کرد: یکهزار نفر از مردم آذربایجان شرقی به نمایندگی از خیل عاشقان ولایت و مردم آذربایجان شرقی در این دیدار معنوی و به یادماندنی فردا صبح با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند.
دیدار مردم تبریز با رهبری علاوه بر تجدید میثاق تجدید قوا برای یکسال آینده است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار