فرماندار شهرستان تبریز:

اعتبارات عمرانی تخصیص یافته برای کلانشهر تبریز اندک است

1401/11/25 - 16:44 - کد خبر: 87283 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان تبریز با تاکید بر افزایش اعتبارات شهرستان در بودجه ۱۴۰۲ گفت: ۴۴۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی تخصیص یافته برای این شهرستان در مقایسه با سایر کلانشهرها و پروژه های در دست اجرا اندک است.

به گزارش نصر، علی جعفری آذر در جلسه شورای اداری شهرستان تبریز با اشاره به وضعیت جذب اعتبار برخی پروژه های مهم، افزود: یک سوم مدارس تبریز نیاز به بازسازی دارند و قطعه ۶ اتوبان شهید کسایی و راه آهن میانه – تبریز از جمله پروژه هایی هستند که نیازمند حمایت بیشتر از سوی دولت است.
وی همچنین با اشاره به بررسی مصوبات شورای شهر خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰ مصوبه شورای اسلامی شهر تبریز در هیات تطبیق مورد بررسی قرار گرفته که از این میزان ۹۰ درصد مصوبات تایید و تمام موارد رد شده نیز در هیات حل اختلاف استان رد شده است.
فرماندار تبریز با تقدیر از حضور پرشور و گسترده مردم در راهپمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: با وجود برخی مشکلات و نارضایتی ها، مردم هنوز پای نظام و ارزش های انقلاب ایستاده اند.
وی افزود: مسوولان و مدیران دستگاه ها و ادارات به عنوان خادمان این ملت باید نسبت به حل مشکلات مردم و ارایه خدمات بهتر شبانه روزی تلاش کنند و این تلاش شبانه روزی باید در جامعه نمود عینی و عملی داشته باشد.
فرماندار تبریز: تکریم ارباب رجوع در ادارات بسیار مهم است و اینکه برخی از کارکنان ادارات با ارباب رجوع بدرفتاری کرده و جواب سربالا می دهند قابل قبول نیست، باید با رفتار مناسب پاسخگو بوده و در مسیر درست راهنمایی کنند.
جعفری آذر با اشاره به نزدیکی اعیاد شعبانیه، ماه مبارک رمضان و عید نوروز، گفت: باید فضای شهر برای برپایی اعیاد پیش رو آماده شود و دستگاه های نظارتی و اجرایی نسبت به تنظیم و کنترل بازار نظارت بیشتری داشته باشند.
انتهای پیام/
اعتبارات عمرانی تخصیص یافته برای کلانشهر تبریز اندک است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار