معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری:

تردد روان در سطح شهر تبریز جریان دارد

1401/11/24 - 11:44 - کد خبر: 87172 نسخه چاپی

نصر: معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز با اشاره به بارش برف از عصر روز یکشنبه از حضور میدانی و فعالیت نیروهای خدماتی از لحظات اول بارش برف در سطح شهر تبریز خبر داد و گفت: تردد روان در سطح شهر جریان دارد.

به گزارش نصر، جواد صدیقی، دوشنبه، 24 بهمن ماه، اظهار کرد: نیروهای خدمات شهری با بهره گیری از تمام توان تجهیزات زمستانی شهرداری تبریز از عصر روز گذشته در سطح شهر حضور میدانی داشته و مشغول محلول پاشی و برف روبی از سطح معابر هستند.
وی با  اشاره به محلول پاشی و برف روبی معابر در سطح شهر تبریز از عصر روز گذشته افزود: در حال حاضر مشکل خاصی در سطح شهر وجود ندارد و تردد وسایط نقلیه در تمامی معابر سطح شهر به سهولت انجام می گیرد.
وی ادامه داد: نیروهای خدمات شهری در مناطق دهگانه و تمامی نواحی شهر آمادگی کامل برای وضعیت بارش برف دارند و با برنامه ریزی های صورت گرفته و بهره گیری از تجهیزات زمستانی و کارگران تلاشگر شهرداری تبریز به دنبال این هستیم که کمترین مشکل را در زمان بارش برف در سطح شهر شاهد باشیم.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز با قدردانی از نیروهای خدمات شهری که شب گذشته با حضور در سطح شهر به خدمت رسانی به شهروندان مشغول بودند اظهار کرد: تلاش تمام نیروهای زحمتکش خدمات شهری در مناطق دهگانه رفع مشکلات و ارائه خدمت بی منت به شهروندان است.
انتهای پیام/
تردد روان در سطح شهر تبریز جریان دارد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار