جهانگیری تاکید کرد؛

لزوم پژوهش در زمینه طراحی فرایندها و تکنولوژی تولید صنایع غذایی

1398/09/16 - 01:17 - کد خبر: 8717 نسخه چاپی

نصر: معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: باید وابستگی صنایع غذایی استان به کشورهای خارجی کمتر شود و در زمینه تولید علم و فناوری تولید در این صنعت تحقیق و پژوهش انجام شود.

به گزارش خبرنگار نصر، علی جهانگیری شب گذشته در مراسم برگزاری هیات مدیره انجمن صنایع غذایی آذربایجان شرقی، اظهار کرد: تبریز یکی از قطب های بزرگ صنایع غذایی کشور است و باید زنجیره تامین صنایع غذایی در استان تکمیل شود.
وی ادامه داد: صنایع غذایی یکی از هسته های کلیدی سند تدبیر و توسعه استان است.
جهانگیری تاکید کرد: باید وابستگی صنایع غذایی استان به کشورهای خارجی کمتر شود و در زمینه تولید علم و فناوری تولید در این صنعت تحقیق و پژوهش انجام شود.
وی ادامه داد: ما نیاز داریم در طراحی فرایندها و تکنولوژی تولید در صنایع غذایی پیشگام باشیم و اگر در این زمینه اقدام نکنیم، صنایع غذایی استان شکننده خواهند بود.
نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست با بیان اینکه تولیدکنندگان سرداران و فرماندهان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند، گفت: لحظه به لحظه در شرایط جنگ اقتصادی موشک های تحریم دشمن در کارخانه های تولیدکندگان فرود می آید، اما تولیدکنندگان مقاومت کرده و خواهند کردو
معصومه آقاپور علیشاهی ادامه داد: ما در مجلس شورای اسلامی در خدمت تولیدکنندگان هستیم و نهایت تلاش مان را می کنیم تا فضای کسب و کار برای تولیدکنندگان مساعدتر شود.
وی افزود: اصلاحیه قانون مالیات بر ارزش افزوده به صحن علنی مجلس رسیده و فعالان بخش تولید نظرات اصلاحی و کارشناسی شان را جهت بررسی و اصلاح این قانون به اتاق بازرگانی و خانه صنعت تحویل دهند.
گزارش نصر می افزاید، در این مراسم با برگزاری انتخابات ترکیب جدید هیات مدیره انجمن صنایع غذایی آذربایجان شرقی مشخص شد.
بر این اساس بعد از رای گیری مخفی؛ یونس ژائله با 91 رای، رضا جعفری با 90 رای؛ مهدی توکلی شانجان با 54 رای، تورج جودی با 52 رای، خلیل وطندوست با 38 رای به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و  رضا صمد زاده با 37 رای و خلیل قلی پور 34 رای به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره و غلامرضا غلامی با 69 رای به عنوان بازرس اصلی و یوسف دهقانی زاد با 39 رای به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.
انتخابات هیات مدیره انجمن صنایع غذایی آذربایجان شرقی هر چهار سال یک بار برگزار می شود.
انتهای پیام/

 

لزوم پژوهش در زمینه طراحی فرایندها و تکنولوژی تولید صنایع غذایی محمد سهرابی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار