گزارش «نصر» از چهاردهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان آذربایجان شرقی؛ 

برترین کارآفرینان آذربایجان شرقی

1401/11/24 - 11:47 - کد خبر: 87169 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: فرایند کارآفرینان برتر از تیر ماه سال جاری آغاز و 122 نفر در حوزه صنعت، 44 نفر در حوزه خدمات و 21 نفر در حوزه کشاورزی انتخاب شدند. 

به گزارش نصر، چهاردهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان آذربایجان شرقی عصر امروز 23 بهمن در محل عمارت استانداری با حضور استاندار و جمعی از مدیران کل استان برگزار شد.
"حسین فتحی" مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در حاشیه برگزاری چهاردهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهارکرد: کارآفرینان رمز پیشرفت یک کشور هستند و موتور پیشران جامعه به حساب می آیند. 
فتحی گفت: فرایند کارآفرینان برتر از تیر ماه سال جاری آغاز و 122 نفر در حوزه صنعت، 44 نفر در حوزه خدمات و 21 نفر در حوزه کشاورزی انتخاب شدند. 
مدیرکل تعاون خاطر نشان کرد: دبیرخانه جشنواره با حضور داوران غیربومی و با بررسی 5 شاخصه اصلی و مهم صورت گرفته است. 
وی ادامه داد: از 202 نفر بیش از 80 نفر به مرحله ارزیابی رسید و از بین آن ها 10 نفر انتخاب و 7 نفر از آن ها در سطح ملی معرفی خواهند شد.
در ادامه "زین العابدین خرم" استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به دیداری که مقام معظم رهبری با کارآفرینان داشتند، گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با کارآفرینان آن ها را افسران جبهه اقتصادی نامید. 
وی ادامه داد: شخص کارآفرین مغز افزار کار تولیدی است، شما ها اصلی ترین عنصر رشد و توسعه و پیشرفت کارآفرینی هستید.
استاندار اضافه کرد: هر انسان می تواند در جامعه خود تاثیر گذار باشد و این ها توسط شما کارآفرینان مدیریت می‌شود.
عابدین خرم افزود: فلسفه کار و فرهنگ کار اگر در جامعه جا بیفتد جامعه در یک آرامش و آسایش زندگانی می کند.
وی گفت: استان ما، از گذشته بعنوان استان تولید تجارت و صادرات اعلام شده و اکنون نیز نباید بگذاریم این علم به زمین بیفتد.
استاندار اظهار داشت: شعار این دولت کار و کرامت است، کارآفرینی کرامت می آورد و کرامت موجب وحدت و همبستگی ملی می شود.
وی خاطرنشان کرد: هر جایی که مردم به وسط میدان آمده اند موفق شده ایم و هر جایی از مردم استفاده نکرده ایم، آسیب دیده ایم.
وی خطاب به کارآفرینان گفت: در ارتقای علمی و کارآفرینی افراد نقش داشته باشید، رضایتمندی اصل و اساس مدیران کارآفرین است؛ 4 مولفه نوآوری، خلاقیت، ابتکار و اختراع را باید مدیران کارآفرین بعنوان عوامل موفقیت و رشد یافتگی اعمال کنند و به موضوع محیط زیست توجه بیشتری داشته باشید.
وی ضمن اظهار امیدواری گفت: من هم مثل شما از بانک ها ناراحتم اما از سال 1401 وضعیت کمی بهتر شده است، امیدواریم گشایش هایی نیز در این حوزه اتفاق بیفتد که البته اقداماتی نیز در این حوزه انجام شده است.
در پایان این مراسم چند تن از کارآفرینان برتر سخنرانی کردند و از ده نفر از کارآفرینان برتر؛ سید امیر سیاوش مقیمی اصل، کاوه خدا پرست رسولی، محمد علی برهانی، نادر آقازاده، علی پیری، مهدی طهماسب پور، شهریار ابراهیمی، حسن قالیچه باف وثوقی، خلیل وطن دوست و جواد بنی هاشم تقدیر شد.
انتهای پیام/
برترین کارآفرینان آذربایجان شرقی محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار