مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

رسانه ها به دفاع در برابر هجمه های دشمن بسنده نکنند

1401/11/24 - 11:26 - کد خبر: 87168 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه دشمن در اغتشاشات اخیر با روایت‌های غلط مردم را سردرگم کرد، ادامه داد: رسانه ها نباید صرفاً به دفاع در برابر هجمه های دشمن بسنده کنند بلکه باید حالت تهاجمی داشته باشند.

به گزارش نصر، حجت الاسلام سید محمود حسینی روز دوشنبه در حاشیه رونمایی از پوستر پویش‌های «من و ایران» و «حقوق بی بشر» گفت: به عنوان نمونه باید به سمت بیان نقض حقوق بشرهایی که روزانه در غرب اتفاق می‌افتد و جنایت‌های آنان حرکت و ماهیت واقعی آنان را به همه افشا کرد.
وی با بیان اینکه تبدیل فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی به کنشگران فعال در قالب «پویش حقوق بی بشر» در بخش‌های مختلف می‌تواند زمینه پاسخگویی به شبهات و سوالات برآمده از دل وقایع اخیر را فراهم کند، ادامه داد: این پویش می‌تواند روحیه پژوهشگری و حقیقت جویی را در جامعه تقویت کند.
وی افزود: جنایت‌های بزرگ غرب در دنیا، خشن‌ترین پلیس دنیا، کشورهای حامی داعش، بیشترین خشونت علیه زنان، پنج جنایت آمریکا علیه ایران و خیانت‌ها و جنایت‌های پهلوی در ایران محورهای پویش حقوق بی بشر است که در بخش کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال برگزار می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه پویش من و ایران به نقش دانش آموزان هفت تا ۱۴ ساله برای پیشرفت ایران در آینده تاکید دارد، گفت: تقویت هویت ملی در دانش آموزان و تحقق فرامین مقام معظم رهبری در مورد امیدآفرینی در نسل جدید از مهمترین اهداف برگزاری این پویش است.
پوستر پویش‌های «من و ایران» و «حقوق بی بشر» که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزار می شود امروز با حضور امام جمعه تبریز رونمایی شد.
قالب های پویش حقوق بی بشر شامل کاریکاتور، پوستر/اینفوگرافی، موشن گرافیک، گزارش، مصاحبه و یادداشت است.
انتهای پیام/
رسانه ها به دفاع در برابر هجمه های دشمن بسنده نکنند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار