فرماندار تبریز:

داوطلبان ۶ کرسی سبز بهارستان تبریز به ۱۸۰ نفر رسید

1398/09/15 - 21:00 - کد خبر: 8714 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان تبریزاز ثبت نام ۱۸۰ نفر از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس خبر داد.

به گزارش نصر، بهروز مهدوی امشب در پایان ششمین روز ثبت‌نام از داوطلبان مجلس یازدهم شورای اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز  ۳۲ نفر ثبت‌نام کردند که  ۴ زن و ۲۸ مرد بود و در طی این ۶ روز، ۱۸۰ نفر ثبت‌نام کردند که  ۱۹ زن و ۱۶۱ مرد است.

وی با بیان اینکه از مجموعه ثبت‌نام کنندگان  ۲۳ نفر مدرک دکترا، ۱۴۴ کارشناسی‌ارشد و ۸ نفر لیسانس و ۵ نفر حوزوی است، گفت:  بیشترین فراوانی سنی بین ۳۶ تا ۴۵ سال و بیشترین فراوانی شغلی نیز کارمند و مشاغل آزاد است. 

فرماندار تبریز گفت: از بین ثبت‌نام کنندگان ۲۸ نفر ایثارگر و ۱۵۲ نفر غیر ایثارگر است. 

وی با بیان اینکه از بین داوطلبان  ۷ نفر دارای سابقه نمایندگی و ۱۷۳ نفر بدون سابقه است، گفت: ۳۵ نفر دارای سابقه داوطلبی و ۱۴۵ بدون سابقه است. 

مهدوی با تاکید بر اینکه فردا آخرین روز ثبت‌نام است و حتما داوطلبان اوایل وقت اداری مراجعه کنند، افزود: بعضا ثبت نام به دلایل مختلف طولانی شده و مشکلاتی از بابت مدارک که بیشتر در مدارک تحصیلی است رخ دهد. 

وی افزود: افرادی که نیاز است برای گرفتن اصل  مدرک تحصیلی به تهران بروند می‌توانند به وزارت کشور جهت ثبت‌نام مراجعه کنند. 

مهدوی خاطرنشان کرد: همه مدارک  در ابتدای ثبت‌نام کنترل اولیه شده و در سامانه ثبت می‌شود و همان جا هم مدرک تحصیلی هیات نظارت بررسی می‌شود. 

وی در پایان تاکید کرد: امکان تمدید فردا وجود دارد زیرا زمان ثبت‌نام ۷ روز است و بستگی به دستور وزارت کشور مبنی بر رعایت روز دارد. 

انتهای پیام/

داوطلبان ۶ کرسی سبز بهارستان تبریز به ۱۸۰ نفر رسید خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار