نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

جلسات قرآنی مبدا فعالیت‌های انقلابی مردم ایران بود

1401/11/23 - 13:57 - کد خبر: 87109 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: جلسات قرآنی مبدا فعالیت‌های انقلابی مردم ایران بود و به برکت قران انقلاب پیروز شد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم صبح یک شنبه در نشست رسالت جامعه قرآنی در عرصه جهاد تبیین که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و اداره برنامه ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد، افزود: قرآن کریم قانون اساسی و کتاب انقلاب است و در کنار قرائت، باید به قوانین آن عمل کنیم.
آل هاشم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با اهداف و شعارهای قرآنی به پیروزی رسید، ادامه داد: به برکت قرآن، نسلی تربیت شد که به پشتوانه ایمان و اعتقاد، نظام فاسد شاهنشاهی را ساقط کردند.
وی با اشاره به اینکه جلسات قرآنی مبدا فعالیت‌های انقلابی مردم ایران بود تصریح کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی اقشار مختلف نقش داشتند که اعتقاد قلبی آنها به مباحث اسلامی، موجب حرکت مردم به سمت آرمان‌های والای امام خمینی (ره) و پیروزی زودهنگام انقلاب اسلامی شد.
امام‌جمعه تبریز با یادآوری اینکه بعد از پیروزی انقلاب، حرکت‌های قرآنی ابتکاری زیادی شکل گرفته است افزود: به رغم این که فعالیت‌های قرآنی زیادی صورت گرفته، اما نمی‌توانیم بگوییم به همه وظایف خودمان در قبال قرآن عمل‌کرده ایم و باید کوتاهی‌های انجام شده را به صورت شایسته جبران کنیم.
انتهای پیام/
جلسات قرآنی مبدا فعالیت‌های انقلابی مردم ایران بود خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار