خبر/

دعوت قالیباف از همه دلسوزان ایران برای حضور در راهپیمایی

1401/11/21 - 17:00 - کد خبر: 87019 نسخه چاپی

نصر: رئیس مجلس شورای اسلامی از همه دلسوزان ایران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد و گفت که شرکت در راهپیمایی مقابله با تلاش دشمنان برای درهم شکستن اتحاد ملت است.

به گزارش نصر، متن پیام محمدباقر قالیباف به شرح زیر است:
اینک ۴۵ سال از روز معجزه‌آسای ۲۲ بهمن ۵۷ می‌گذرد. ملت ایران همان ملت، آرمان همان آرمان و دشمنان ایران همان دشمنان‌اند. اما آنچه تغییر کرده قدرتمندترشدن کشور در حفظ امنیت و توان بازدارندگی در برابر کسانی است که چشم طمع به منابع این کشور دارند.
مردم ایران مظلوم‌اند اما مقتدر و به‌رغم آنکه تحت بی‌رحمانه‌ترین و ظالمانه‌ترین تروریسم اقتصادی و حملات رسانه‌ای تاریخ بوده‌اند، در جنگ ترکیبی اخیر، انواع نقشه‌های خباثت‌آلود دشمنان را خنثی کردند.
در سخنرانی ۱۲ بهمن در حرم امام راحل هم گفتم که اگر مردم به راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌آیند، به‌خاطر ما مسئولان نیست، بلکه آنها برای حفظ انقلاب اسلامی‌شان و حفاظت از استقلال و آزادی‌شان در مقابل دخالت‌های استعمارگران و بدخواهان خارجی و نیز صیانت از خون جوانانی که با ارزش‌ترین دارایی‌شان را نثار امنیت کشور کردند به راهپیمایی خواهند آمد.
اکنون در آستانهٔ روز تاریخی ۲۲ بهمن، که دشمنان ملت ایران بیش از پیش و آشکارتر از گذشته برای درهم شکستن اتحاد ملی دندان تیز کرده‌اند، همهٔ کسانی که دلسوز ایران هستند و قلبشان برای این آب و خاک و سرافرازی نسل‌های آینده این کشور می‌تپد، با شرکت در راهپیمایی فردا این روز را در تقویم افتخارات ملت ایران ثبت خواهند کرد و ان‌شاءالله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ تاریخ‌ساز خواهد شد.
انتهای پیام/
دعوت قالیباف از همه دلسوزان ایران برای حضور در راهپیمایی خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار