خبر/

کارگران، سربازان جنگ اقتصادی کشور

1401/11/21 - 13:41 - کد خبر: 87012 نسخه چاپی

نصر، مدير عامل شرکت فولاد ماهان تبریز  گفت: کارگران سربازان جنگ اقتصادی در کشور هستند که دغدغه های متفاوتی دارند اما می توان گفت، معیشت و امنیت شغلی مهمترین دغدغه های این قشر تلاشگر است.

به گزارش نصر، يعقوب دلال قديم، مدير عامل شرکت فولاد ماهان تبریز که تولیدکننده انواع قوطی، لوله و پروفیل و انواع چارچوب فلزی و پروفیل از ورق فولادی است در گفتگو با نصر، در خصوص شروع فعالیت های این مجموعه گفت: شرکت فولاد ماهان تبریز فعالیت خود را از سال 1390 در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع و با ظرفیت 20 هزار تن شروع کرد و ظرفیت خود را به 60 هزار تن در سال و با توسعه به ٢٥ هزارمترمربع زمين توليد خودرا افزايش داد 
وی در ادامه افزود: محصولات تولیدی این مجموعه در حال حاضر مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی است و همین مساله باعث شده است تا فولاد ماهان تبریز موفق به اخذ نشان ملی استاندارد شود. البته این تنها موفقیت این مجموعه صنعتی نیست، بلکه فولاد ماهان تبریز در کارنامه خود عنوان های واحد نمونه کارگری، صادرکننده نمونه غیرنفتی آذربایجان شرقی و واحد نمونه صنایع فلزی در گرامیداشت روز صنعت و معدن را نیز دارد.
يعقوب  دلال قديم عضو هيت مديره انجمن فولاد اذربايجان در خصوص مهم ترین دغدغه های کارکنان فولاد ماهان تبريز وديگر كارگران مجموعه هاي فولادي اظهار داشت: طبق فرمايش مقام معظم رهبري کارگران سربازان جنگ اقتصادی در کشور هستند که دغدغه های متفاوتی دارند اما می توان گفت، معیشت و امنیت شغلی مهمترین دغدغه های این قشر تلاشگر است. متاسفانه تورم ناشی از آزادسازی قیمت ها باعث شده است تا معیشت کارگران با مشکلات جدی مواجه شود و از سوی دیگر افزایش هزینه های تولید، برخی واحدهای صنعتی را مجبور به تعدیل نیرو کرده است که این مساله نیز، امنیت شغلی کارگران را به خطر انداخته است.

 

مدير عامل شرکت فولاد ماهان تبریز با تاکید بر اهمیت نیروی انسانی بیان کرد: فولاد ماهان شاید در ظاهر یک واحد صنعتی باشد اما برای مجموعه یک خانواده است؛ خانواده ای که تک تک اعضای آن جایگاه مخصوص به خود را دارند. این احساس خانواده بودن به همه اعضای مجموعه این حس را القا می کند که باید مشکل بقیه را مشکل خود بداند بنابراین تلاش می کنیم تا آنجا که امکانات مالی مجموعه اجازه می دهد، در راستای معیشت کارگران، اقدامات موثری انجام دهیم. همین حس خانواده بودن، پاسخگوی حس تامین امنیت شغلی کارگران نیز می باشد و ما در تنظیم قراردادها سعی می کنیم این مساله را به کارگران نشان دهیم که در این مجموعه امنیت شغلی خواهند داشت و وقتی کارگران وارد مجموعه می شوند، به یکی از اعضای خانواده فولاد ماهان تبدیل می شوند و این چیزی نیست که به راحتی فسخ یک قرارداد، از بین برود.

 

انتهای پیام/
کارگران، سربازان جنگ اقتصادی کشور نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار