استاندار آذربایجان شرقی:

طرح‌های نیمه تمام آذربایجان شرقی به صورت جدی پیگیری می‌شود

1401/11/21 - 13:24 - کد خبر: 87011 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم هیچ طرحی را شروع نمی‌کند که مشمول مرور زمان شود، گفت: در سایه اهتمام و توجه ویژه دولت و بعد از سفر استانی رئیس جمهور طرح‌های نیمه‌تمام استان به ویژه در حوزه راه، به صورت جدی پیگیری و تکمیل می‌شود.

به گزارش نصر، عابدین خرّم در آیین افتتاح باند رفت قطعه اول بزرگراه خواجه- ورزقان، گفت: این طرح ازجمله طرح‌های نیمه‌تمام استان بود که با پیگیری نمایندگان منطقه در مجلس و مسئولان دولتی و تامین منابع ملی از سوی شرکت ملی مس ایران و مجتمع مس سونگون پیشرفت خوبی داشته است.
وی افزود: البته به وضع موجود راضی نیستیم و تلاش می‌کنیم که ادامه این بزرگراه تا مرز نوردوز تکمیل شود که گام موثری در رهایی منطقه از بن‌بست و توسعه حمل‌ونقل و ترانزیت خواهد بود.
خرّم گفت: تلفات جاده‌ای استان بالاست و باید تلاش کنیم با احداث راه‌های جدید، سفر امن و مطمئن را برای مردم ممکن کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به همدلی و انسجام مردم منطقه، گفت: برخی از طرح‌هایی که از گذشته آغاز شده نواقصی دارند که باعث ناراحتی و نارضایتی مردم شده و باید تلاش کنیم تا این نواقص برطرف شود.
وی با اشاره به افتتاح پل تقاطع غیرهمسطح هریس، گفت: این پروژه امروز با بیش از چهار کیلومتر طول افتتاح شد و امیدواریم باعث تسهیل در رفت‌وآمد اهالی این شهرستان و مسافران شود.
خرّم با اعلام اینکه تعریض ۲۰ کیلومتر از جاده هریس و ساخت دو سد این شهرستان در سال آینده اولویت ما خواهد بود، افزود: تلاش می کنیم هر طرحی را که شروع می کنیم در بازه زمانی اعلام شده تکمیل شود.
انتهای پیام/
طرح‌های نیمه تمام آذربایجان شرقی به صورت جدی پیگیری می‌شود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار