با حضور در کنسولگری ترکیه در تبریز صورت گرفت؛

ابراز همدردی تحریریه نصر با مردم زلزله زده ترکیه

1401/11/20 - 17:38 - کد خبر: 86995 نسخه چاپی

نصر: اعضای تحریریه آژانس خبری تحلیلی نصر با حضور در کنسولگری جمهوری ترکیه در تبریز ضمن دیدار با سرکنسول این کشور ابراز همدردی کردند.

به گزارش نصر؛ کنسولگری ترکیه در تبریز در پی فاجعه تاسف بار زلزله در جنوب این کشور و درگذشت هزاران نفر از شهروندان ساکن در ۱۰ استان ، به مدت سه روز میزبان همدردی شهروندان ایرانی در تبریز بود.
در همین راستا، سردبیر و جمعی از اعضای تحریریه نصر به دیدار با مسئولان حاضر در سرکنسول گری ترکیه در تبریز رفته و ضمن عرض تسلیت برای بازماندگان این حادثه دردناک، آمادگی خود برای همکاری، اطلاع رسانی نیازها و انتشار اخبار کشور ترکیه را اعلام کردند.
امیر کریم زاد شریفی مدیر مسئول نصر در دیدار با «چتین تانر» سرکنسول ترکیه در تبریز ضمن طلب مغفرت برای شهروندان ترکیه ای، گفت: اصحاب رسانه را در غم خود شریک دانسته و همدردی ما را پذیرا باشید.
وی افزود: به عنوان فعالان عرصه خبری هرگونه امادگی برای اطلاع رسانی نیازهای کشور دوست و همسایه را داریم.
چتین تانر، سرکنسول ترکیه در تبریز نیز ضمن تشکر از حضور اعضای تحریریه نصر برای اعلام تسلیت، گفت: متاسفانه شاهد حادثه تاسف باری بودیم و عزیزان بسیاری را از دست دادیم ، در تلاش هستیم با توان حداکثری خود جان شهروندانی که همچنان زیر آور هستند را نجات دهیم.
وی ضمن تشکر از مقام‌های جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: از کمک و همیاری هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در اعزام نیروهای امدادی و درمانی تقدیر و تشکر می‌کنیم.
وی با بیان اینکه نیاز بسیاری به چادر، بسته های غذایی، لباس های زمستانی، تشک ها و پتوهای مسافرتی، وسایل گرمایشی، لوازم بهداشتی و... در ۱۰ استان ترکیه وجود دارد، افزود: کنسول گری ترکیه پذیرای کمک های مردم شریف تبریز و کشور ایران است.
همچنین مدیر مسئول نصر دفتر یادبود زلزله زدگان این کشور در محل کنسولگری ترکیه در تبریز را امضا کرد.


 

 
 
 

انتهای پیام/
ابراز همدردی تحریریه نصر با مردم زلزله زده ترکیه نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار