با اهدای لوحی صورت گرفت/

تقدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از آژانس خبری تحلیلی نصر

1401/11/20 - 11:14 - کد خبر: 86954 نسخه چاپی

نصر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اهداء لوح سپاس از تلاش ها و همکاری های آژانس خبری تحلیلی نصر در راستای انتشار اخبار و گزارشات این شهرستان و آگاه سازی جامعه از حقوق شهروندی تقدیر کرد.

به گزارش نصر، بهمن نقی پور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حضور در تحریریه آژانس خبری تحلیلی نصر ضمن قرار گرفتن در نحوه فعالیت نخستین رسانه دیجیتال شمال غرب کشور با اهدای لوح سپاسی از تلاش های دست اندرکاران این رسانه تقدیر کردند.
در این لوح سپاس که به امضای "بهمن نقی پور"، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز خطاب به "امیر کریم زاد شریفی" مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر ذکر شده، آمده است:

خبرنگاران به عنوان طلایه داران آگاهی و نیک اندیشی، خاضعانه و بی ادعا، وجود خویش را چراغ راه جامعه قرار داده اند و در مسیر حق و حقیقت روایت گر اتفاقات تلخ و شیرین جامعه، هستند.
همچنان که همکاران ما در مجموعه نظام سلامت برای اعتلای سلامت جسم و روح مردم عزیزمان تلاش می کنند، شما عزیزان نیز در طول سال های همه گیری کرونا نشان دادید که، همپای ما بوده و نقش پررنگی را در آگاهی بخشی عمومی ایفا کرده اید و این نقش هرروز پررنگتر از گذشته متجلی شده و همکاری های فی مابین گسترش یافته است.
اطلاع رسانی صریح و شفاف از عملکرد سازمان های خدمات رسان بدون شک در امید آفرینی بین اقشار مختلف جامعه تاثیر شگرف و طولانی مدت دارد، از این رو ضمن پاسداشت تلاش های شما خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه ای و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، امیدوارم با تلاش خستگی ناپذیر ، در مسیر عزت کشور عزیزمان و خدمت به ملت بزرگ ایران گام بردارید.
انتهای پیام/
تقدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از آژانس خبری تحلیلی نصر نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار