خبر/

حمایت از فعالان گردشگری در اولویت مدیریت استانی آذربایجان شرقی

1401/11/20 - 10:22 - کد خبر: 86949 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی حمایت از فعالان گردشگری را اولویت مدیریت استانی عنوان کرد.

به‌ گزارش نصر، عابدین خرم روز چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ در بازدید از غرفه آذربایجان شرقی اظهار کرد: یکی از عوامل اصلی توسعه استان در حوزه سرمایه‌گذاری، گردشگری و میراث‌فرهنگی است. توسعه این حوزه از نخستین روزهای فعالیت من در استانداری مورد تاکید قرار گرفته، چراکه صنعت گردشگری یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه و همینطور صنعتی اقبال‌دار است که همتی همه‌جانبه را برای رونق بیشتر نیازمند است.
استاندار آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی استانی غنی و برخوردار است و وجود آثار تاریخی، فرهنگ اصیل و انسان‌هایی فرهیخته جایگاه آذربایجان شرقی و تبریز را کاملا آشکار ساخته‌؛ با توجه به نگاه ویژه مدیریت استان به حوزه گردشگری، حمایت از افراد فعال در این صنعت نظیر سرمایه‌‌گذاران و صاحبان قلم در اولویت قرار دارد که در این راستا شاهد سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد تومان در حوزه گردشگری و همچنین فعالیت صاحبان قلم در انتشار کتبی ارزشمند نظیر گردشگری از منظر قرآن و حدیث و همچنین امپراتور فرش ایران هریس، هستیم.
او در ادامه تاکید کرد: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در تحقق اهداف توسعه‌ای گردشگری استان است، لذا در این راستا مقرر است تا با همکاری شهرداری تبریز، ساختاری هدفمند و کارآمد را در سطح شهر با ساماندهی معابر، هوشمندسازی و فراهم‌سازی موقعیت‌های مطلوب سرمایه‌گذاری برقرار کنیم.
خرم اظهار کرد: استان و تبریز دارای ظرفیت‌های متعدد و متنوعی نظیر گردشگری فرهنگی، تاریخی، هنری، طبیعی، کشاورزی و حوزه سلامت است که در تلاشیم با همراهی فعالان این حوزه و ظرفیت‌سازی های جدید، این امکان را برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی فراهم کنیم تا از تنوع محصولات سرمایه‌گذاری استان و تبریز استفاده کنند. قطعا این مقطع، مقطعی درخشان در آینده استان خواهد بود تا به دنبال آن بتوانیم صنعت گرانقدر گردشگری و تولید ناخالصی رونق بخشیم و در عرصه بین الملل خوش بدرخشیم.
انتهای پیام/
حمایت از فعالان گردشگری در اولویت مدیریت استانی آذربایجان شرقی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار