تلاش های فدراسیون در تاخیر قهرمانی مس سونگون:

محرومیت هواداران سونگون در حساس ترین دیدار فصل

1401/11/20 - 09:37 - کد خبر: 86945 نسخه چاپی

نصر: پیش از شروع حساس ترین دیدار فصل لیگ برتر فوتسال همچنان اجازه حضور تماشاگران در ورزشگاه پورشریفی صادر نشده است.

به گزارش نصر، حساس ترین دیدار رقابت های لیگ بدتر فوتسال ایران در این فصل در حالی بین دو رقیب دیرینه مس سونگون و گیتی پسند اصفهان در تبریز برگزار خواهد شد که تیم مس برای قهرمانی تنها به یک امتیاز نیاز دارد. اما برخی اتفاقات نشان می دهد که تلاش ها برای عدم قهرمانی مس همچنان ادامه دارد بطوریکه علاوه بر اشتباهات عجیب داوری در دیدار های اخیر، اینبار اجازه برگزاری با حضور تماشاگران داده نشده است تا تیم میزبان قبل از بازی تحت فشار قرار گیرد. 
در همین زمینه حبیب ستوده نژاد مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان در گفتگو با نصر در خصوص آخرین وضعیت برگزاری دیدار حساس و فینال گونه دو تیم گفت: متاسفانه فدراسیون فوتبال ایران تا این لحظه اجازه برگزاری بازی با تماشاگر را نداده است و اگر تا صبح تصمیم عوض نشود این دیدار بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
وی در ادامه افزود: استاندار هم این موضوع را پیگیری کرده و اعلام کرده بودند که بایستی بازی باید با حضور تماشاگران برگزار شود که این اتفاق هنوز نیافتده است.
ستوده نژاد در خصوص احتمال تغییر تصمیمات اعلام کرد: احتمال دارد با اعمال فشارها درصدی از تماشاگران اجازه حضور داشته باشند و هنوز هم علت این اتفاق را نمی دانیم.
گفتنی است دیدار رفت دو تیم در اصفهان با حمایت تماشاگران برگزار شد ولی مس سونگون در این دیدار از حمایت هوادارانش محروم است.
این دیدار از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه در ورزشگاه پورشریفی برگزار خواهد شد و در صورت کسب یک امتیاز توسط مس سونگون این تیم به قهرمانی دست خواهد یافت.
انتهای پیام/
محرومیت هواداران سونگون در حساس ترین دیدار فصل حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار