مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان‌شرقی؛

زنان ایران اسلامی نقش به سزایی در توسعه کشور دارند

1401/11/19 - 21:12 - کد خبر: 86941 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: زنان ایران اسلامی همپای مردان نقش به سزایی در توسعه کشور ایفا می‌کنند و در بسیاری از عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نقش‌آفرین هستند.

به گزارش نصر، «زهرا کوهی» روز چهارشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی در عجب‌شیر، افزود: زنان علاوه بر نقش‌آفرینی در عرصه توسعه، انتقال‌دهنده فرهنگ به نسل‌های بعدی جامعه به شمار می‌روند و هویت‌ساز هستند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان تضعیف هویت اسلامی زنان کشورمان را دنبال می‌کنند، از این قشر تلاشگر خواست تا در پاسداری از ارزش‌ها و هویت دینی خود بیش از پیش تلاش کنند.
وی با تاکید بر اینکه فرهنگ روستایی باید پایدار و زمینه‌ساز توسعه این مناطق باشد، بیان کرد: راه‌اندازی و تقویت صندوق‌های اعتبارات خرد زنان روستایی از جمله اقدامات دولت سیزدهم در راستای توسعه نقش بانوان در روستاهاست.
به گزارش ایرنا، نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی عجب‌شیر با محوریت تولید محصولات سالم و ارگانیک در روستای محمودآباد این شهرستان گشایش یافت.
این نمایشگاه با هدف بازاریابی برای تولیدات زنان روستایی و معرفی محصول سالم از تولید به مصرف برپا شده و زنان روستایی عجب‌شیر تولیدات خود را به نمایش گذاشته‌اند.
در این نمایشگاه محصولات کشاورزی و تولیدات خانگی از جمله صنایع دستی، خشکبار، عرقیات گیاهی و محصولات بسته‌بندی شده کشاورزی برای معرفی ظرفیت‌های این شهرستان در توسعه صنایع کوچک روستایی به نمایش گذاشته شده است.
همچنین با حضور مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان‌شرقی طرح جدول‌گذاری و آسفالت معابر روستاهای آغاجری و محمودآباد افتتاح، و عملیات اجرایی اصلی آبیاری روستای محمودآباد و چهارهزار و ۹۰۰ واحد مسکن روستایی در این شهرستان نیز آغاز شد.
انتهای پیام/
زنان ایران اسلامی نقش به سزایی در توسعه کشور دارند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار