رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خداآفرین خبر داد:

بازداشت دو نفر به اتهام قطع درختان حاشیه‌ رود ارس

1401/11/19 - 17:17 - کد خبر: 86931 نسخه چاپی

نصر: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خداآفرین از بازداشت دو نفر به اتهام قطع درختان حاشیه رودخانه ارس خبر داد.

به گزارش نصر، پرویز امیدنیا با اعلام این خبر افزود: با دستور رئیس شعبه ۱۰۱ کیفری ۲ دادگاه خداآفرین و با حضور نیروهای مرزبانی پاسگاه لاریجان دو نفر از سه نفری که به ‌صورت غیر مجاز اقدام به قطع درختان حاشیه‌ رودخانه ارس کرده بودند بازداشت شدند و نفر سوم تحت پیگرد قانونی پلیس آگاهی خداآفرین قرار گرفت.
وی ادامه داد: افراد بازداشت شده از دو ماه پیش تحت تعقیب مأمورین یگان حفاظت اداره‌ منابع طبیعی و آبخیزداری خداآفرین بودند.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خداآفرین اضافه کرد: سه دستگاه خودروی سواری هم از متخلفان ضبط شده است.
امیدنیا گفت: تحقیقات و بررسی‌های میدانی نشان می‌دهند این افراد چندین نوبت به صورت مخفیانه و غیرقانونی اقدام به قطع و قاچاق چوب با خودرو سواری می‌کردند که نهایتاً با دستور مقام قضایی محترم و با هماهنگی یگان حفاظت منابع طبیعی خداآفرین و مرزبانان پاسگاه لاریجان متهمین که به جنگل‌های حاشیه ارس متواری شده بودند، بعد از تلاش ۶ ساعته در ساعت ۲۴ شب دستگیر و به دستور مقام قضایی بازداشت شدند.
وی افزود: در این راستا سه خودروی سواری و یک دستگاه اره موتوری و یک اره دستی از متهمین کشف و توقیف شد. همچنین 14 تن چوب آلات نیز از محل انبار متهمین کشف و ضبط گردید.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خداآفرین در پایان از همراهی دادستان خداآفرین و پلیس مرزبانی منطقه در حفاظت از منابع طبیعی قدردانی کرد.
انتهای پیام/
بازداشت دو نفر به اتهام قطع درختان حاشیه‌ رود ارس نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار