خبر/

کتاب گردشگری از منظر قرآن و حدیث در غرفه آذربایجان شرقی رونمایی شد

1401/11/19 - 16:47 - کد خبر: 86927 نسخه چاپی

نصر: با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث فرهنگی کتاب گردشگری از منظر قرآن و حدیث در غرفه آذربایجان شرقی رونمایی شد.

به‌گزارش نصر، روز چهارشنبه ۱۹ بهمن ماهف ۱۴۰۱ با حضور جواد واحدی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث فرهنگی و استاندار آذربایجان شرقی کتاب گردشگری از منظر قرآن و حدیث رونمایی شد.
جواد واحدی در این آیین با بیان اینکه آذربایجان شرقی در حوزه گردشگری فرهنگی و ادبی اقدامات ارزنده‌ای انجام داده است، ادامه داد: آذربایجان شرقی از منظر ادبیات و فرهنگ استانی غنی است و توجه و تمرکز بر این حوزه امری ضروری است که در این راستا طی سال‌های اخیر اقدامات شایسته‌ای انجام داده است.
معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث فرهنگی ادامه داد: کتاب گردشگری از منظر قرآن و حدیث از جمله این اقدامات است که توسط رحیم قربانی براساس ۱۵۰۰ آیه قرآن کریم با استناد بر کلیدواژه‌های گردشگری تهیه و تنظیم شده است.
واحدی اظهار داشت: این کتاب ارزشمند می‌بایست به صورت گسترده توزیع و در محافل ملی و بین‌المللی معرفی شود.
عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی نیز در این آیین با تأکید به اینکه حوزه فرهنگی و ادبی گردشگری استان ظرفیتی است که با اقداماتی همچون کتاب گردشگری از منظر قرآن و حدیث در دسترس همگان قرار می‌گیرد، از اقدام شایسته رحیم قربانی تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/
کتاب گردشگری از منظر قرآن و حدیث در غرفه آذربایجان شرقی رونمایی شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار