مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌شرقی خبر داد: 

انعقاد دو تفاهم نامه همزمان با ایام دهه فجر / میانگین سنی بیمه شدگان 35 سال است

1401/11/19 - 16:24 - کد خبر: 86919 نسخه چاپی

نصر: مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌شرقی گفت: از بین کسانی که در قرارگاه کرامت به بیمه روستائیان اضافه شده است، میانگین سنی 35 سال است که رویکرد جوانگرایی تحقق یافته و از این بین 33 درصد زنان و 67 درصد را مردان تشکیل داده اند.  

به گزارش نصر، صبح امروز 19 بهمن همزمان با ایام دهه فجر همایش سراسری کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان آذربایجان شرقی برگزار شد. 
"محمد نظری" گفت: از ابتدای دولت آیت الله رئیسی تاکنون بیش از 34 هزار نفر به بیمه گزاران اضافه شده که نزدیک 12 هزار نفر آن را بانوان تشکیل می دهند. 
وی ادامه داد: میزان پرداختی 2750 میلیارد ریال در استان تاکنون بوده است. 
وی خطاب به کارگزاران حاضر در جلسه افزود: در مورد قرارگاه کرامت را کارگزارن راضی نیستم، از آغاز قرارگاه حدود 15 هزار نفر را محقق شده می بینیم که 38 درصد هدف را تحقق داده و این کافی نیست و تا تیر ماه سال آینده انتظار می رود این درصد بیشتر شود. 
وی ادامه داد: از بین کسانی که در قرارگاه کرامت به بیمه روستائیان اضافه شده است، میانگین سنی 35 سال است که رویکرد جوانگرایی تحقق یافته و از این بین 33 درصد زنان و 67 درصد را مردان تشکیل داده اند. 
نظری خبر داد: امروز دو تفاهم نامه نیز بین فنی و حرفه ای و بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان امضا خواهد شد.
سپس "یونس طاهری" معاون اشتغال اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی با اعلام خبر های خوش برای کارگزاران همزمان با ایام دهه فجر توضیح داد: کارگزاران می توانند برای توسعه دفاتر و فعاليت های خود از تسهیلات ویژه استفاده کنند.
وی با اعلام اینکه مرکز مشاوره و خدمات کاریابی ایجاد خواهد شد از اعطای مجوز مشاوره شغلی و کاریابی به کارگزاران خبر داد و گفت: کارگزاران می‌توانند با ارائه مشاوره کامل به کارآفرینان کمک های لازم را انجام دهند. 
وی خاطرنشان کرد: همه این سه مورد زمانی مطلوب است که به کار اصلی شما کارگزارن لطمه ای وارد نشود.
انتهای پیام/
 انعقاد دو تفاهم نامه همزمان با ایام دهه فجر / میانگین سنی بیمه شدگان 35 سال است محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار