نماینده مردم شهرستان شبستر:

لزوم تقویت ظرفیت‌های گردشگری شهرستان شبستر در راستای توسعه گردشگری و کسب درآمد 

1401/11/19 - 13:29 - کد خبر: 86903 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تقویت ظرفیت‌های گردشگری شهرستان شبستر در راستای توسعه گردشگری و کسب درآمد تاکید کرد. 

به‌گزارش نصر، جعفر راستی  نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه 18 بهمن ماه ۱۴۰۱ پیرامون بازدید از غرفه آذربایجان شرقی در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران گفت: تقویت ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری شهرستان شبستر در راستای توسعه گردشگری و کسب درآمد از این صنعت پویا بسیار لازم و ضروری است. 
نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شبستر از جمله شهرستان‌های برخوردار آذربایجان شرقی است که با پیشبرد و بهره‌برداری از پروژه‌های مرمتی، ساماندهی، گردشگری و صنایع‌ دستی آن، زمینه های لازم برای توسعه گردشگری این منطقه فراهم‌ خواهد شد. در سفر اخیر وزیر میراث فرهنگی به شهرستان شبستر از پروژه های متعددی بازدید شد که در تلاشیم با جذب اعتبار لازم اقدامات لازم برای تامین زیرساخت های گردشگری و پروژه های مرمتی را انجام دهیم. 
راستی با بیان اینکه شبستر دارای ابنیه تاریخی و مناطق گردشگری شاخصی است که در رأس آن‌ها خانه پدری مقام معظم رهبری و شیخ محمد خیابانی در شهر خامنه قراردارد، گفت: همچنین در نظر داریم تا با تامین اعتبارات لازم کلیساهای تاریخی شهرستان از جمله موجونبار و سهرل را احیا کنیم.
انتهای پیام/
لزوم تقویت ظرفیت‌های گردشگری شهرستان شبستر در راستای توسعه گردشگری و کسب درآمد  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار