رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) تبریز خبر داد:

همکاری مشترک بیمارستان ولیعصر تبریز با پزشکان خارجی

1398/09/14 - 16:11 - کد خبر: 8683 نسخه چاپی

نصر: رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) تبریز از انجام فعالیت‌های برون مرزی و عقد قرارداد با کشورهای خارجی در این بیمارستان خبر داد و گفت: تعدادی از پزشکان از جمهوری آذربایجان و کردستان عراق به بیمارستان آمده، بازدید کرده، دوره‌هایی دیده‌ و قراردادهای نیز بین طرفین منعقد شده است.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، شهرام دبیری در هفتمین جلسه شورای هماهنگی روسا و مدیران بیمارستان‌های آذربایجان شرقی با بیان اینکه سلامت در قانون اساسی به عنوان یکی از مهم‌ترین نیازها و اساسی‌ترین حقوق مردم شناخته شده است، اظهار کرد: یکی از وظایف مراقبان سلامت مراقبت‌های پزشکی ایمن و با کیفیت است.

وی گفت: آغاز اعتباربخشی زمینه ارائه مراقبت‌های ایمن را فراهم کرده است، از این رو ما نیز به این اصل ایمان آورده و با تمام وجود آن را پذیرفته‌ایم تا به تعالی در مراقبت‌های بالینی و ایجاد تجربه‌ای متفاوت و استثنایی در هر زمان دست پیدا کنیم.

وی در ادامه با اشاره به نتایج آخرین نظرسنجی در خصوص رضایت کارکنان و خدمت گیرندگان از بیمارستان ولیعصر (عج) تبریز، گفت: سال گذشته ۲۳ درصد پرسنل، رضایت کافی، ۳۰ درصد رضایت نسبی، ۱۲ درصد نارضایتی نسبی و ۹ درصد نارضایتی داشتند و ۲۶ درصد هم بدون نظر بودند.

به گزارش ایسنا، دبیری بیان کرد: همچنین شکایت‌های کتبی ارائه شده به ما نیز روند کاهشی را نشان می‌دهند و چند مورد هم شفاهی داشتیم که آن‌هایی را که لازم بود در اسرع وقت رسیدگی کردیم.

وی با اشاره به میزان رضایت خدمت گیرندگان از بیمارستان ولیعصر (عج) گفت: طبق آخرین نظرسنجی در ارتباط با خدمات بیمارستانی در سال گذشته، ۸۹ درصد مردم از خدمات بیمارستانی و ۸۵ درصد هم از مراقبت‌های پرستاری، رضایت داشتند.

وی در ادامه به تعداد بیماران بستری و سرپایی در این بیمارستان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ۲۵۸ بیمار بستری داشتیم که این تعداد امسال به ۵۰۱ نفر رسیده و همچنین تعداد بیماران سرپایی نیز از ۱۷۰۰ نفر در سال گذشته به ۳۱۰۰ نفر در سال جاری افزایش یافته است.

رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) تبریز، توسعه بیمارستان و راه اندازی بخش‌های جدید در بزرگترین بیمارستان خصوصی ایران و راه اندازی تمامی رشته‌های تخصصی را از اقدامات انجام شده در این مرکز درمانی عنوان کرد.

وی در خاتمه متذکر شد: در زمینه رادیوتراپی هم تخفیف کامل ارائه داده و پذیرش برخی بیماران بدون دریافت هزینه انجام می‌شود، زمانی که رادیوتراپی دانشگاه دچار مشکل شده بود، ما این کار را هم با تخفیف انجام دادیم.

انتهای پیام/

همکاری مشترک بیمارستان ولیعصر تبریز با پزشکان خارجی خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار