اختصاصی نصر |

نمايشگاه بين المللی مد و کفش ترکیه (آی مد) 

1401/11/17 - 10:41 - کد خبر: 86753 نسخه چاپی

نصر: شصت و هشتمین دوره نمايشگاه بين المللي مد و کفش ترکیه( آی مد ) در شهر استانبول با شرکت بیش از ۴۰۰ برند خارجی از کشورهای مختلف جهان و شرکت های ترکیه ای و ۱۲ برند از کشور ایران ۱۲ الی ۱۵ بهمن ماه سال‌جاری بعد از چهار روز به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار نصر در استانبول، در این نمايشگاه که برای اولین بار از تبریز ۱۰ برند در قالب پاویون صنعت کفش تبریز و یک برند از تهران و یک برند هم از منطقه آزاد تجاری ارس به عنوان غرفه دار شرکت کرده بودند ؛ تولیدات و محصولات خودشان را عرضه کردند که  با استقبال بسیار خوب تجار خارجی روبرو شد .
 اتحاديه توليدکنندگان و صادر‌کنندگان استان آذربایجان شرقی مجری و هماهنگ کننده حضور برندهای تبریزی بود و یک غرفه نیز از سوی ستاد اجرایی نمايشگاه به اتحاديه واگذار شده بود.
علیرضا جباریان فام رئیس اتحاديه توليدکنندگان و صادر‌کنندگان کفش استان آذربایجان شرقی در گفتگویی کوتاهی گفت: با حمایت‌های سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی،  شرکت شهرکهای صنعتی استان آذربایجان شرقی و به ویژه اتاق بازرگانی تبریز و با هدف توسعه صادرات و معرفی محصولات داخلی و کسب بازارهای جهانی شرکت کردیم و در یک بررسی کارشناسانه  مشخص شد که حضورمان برای داشتن تجربه و شناخت بازار بسیار خوب بود و الحمدالله با برخی مسائل و مشکلات صادرات مطلع شدیم که قطع یقین در رونق تولید و توسعه صادراتی مهم خواهد بود.
مهدی آقانژاد رئیس انجمن کفش تبریز هم گفت: این برنامه خوب با همکاری اتحاديه توليدکنندگان و صادر‌کنندگان کفش استان آذربایجان شرقی و انجمن کفش تبریز برگزار شد که در معرفی توانمندی‌های صنعتگران استان آذربایجان شرقی بسیار موثر بود و در این چهار روز مراودات تجاری و اقتصادي خوبی بود و دوستان توليدکننده حاضر در نمايشگاه با تجار بسیاری از سراسر کشورهای جهان آشنا شدند.
بر اساس‌ این گزارش؛ دومین پایون اختصاصی کفش تبریز اردیبهشت ماه ساب آینده در اربیل عراق برگزار خواهد شد و تاکنون ۳۰ برند از تبریز برای شرکت ثبت نام کرده اند.
شایان ذکر است؛ اتحاديه توليدکنندگان و صادر‌کنندگان استان آذربایجان شرقی و انجمن کفش تبریز به هدفگذاری توسعه صادرات و یافتن بازارهای جهانی حضور دز نمایشگاه‌های خارجی را در برنامه کاری خود قرار داده و بعد از اربیل نمايشگاه بعدی مسکو می باشد.
انتهای پیام/
نمايشگاه بين المللی مد و کفش ترکیه (آی مد)  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار