محمدباقر قالیباف:

عفو رهبری جلوه‌ای از رویکرد پدرانه ایشان با فرزندان خود را به نمایش گذاشت/ همه مسئولان ترمیم اجتماعی را سرلوحه خود قرار دهند

1401/11/17 - 09:55 - کد خبر: 86746 نسخه چاپی

نصر: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موافقت حکیمانه رهبر انقلاب در عفو محکومان و متهان حودث اخیر جلوه‌ای دیگر از رویکرد محبت‌آمیز و پدرانه ایشان را با فرزندان خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش نصر، به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،‌ محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی،‌ضمن تسلیت سالروز ارتحال حضرت زینب کبری سلام‌الله‌علیها گفت: در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، موافقت حکیمانه رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل‌توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر، جلوه دیگری از رویکرد محبت آمیز و پدرانه ایشان با فرزندان خود را به نمایش گذاشت.
وی افزود:  ایشان از ابتدای این حوادث، حساب افرادی که هیجان‌زده شده و فریب خوردند را از سازمان‌دهندگان آشوب جدا کردند و با محبت اخیر خویش، ضمن تأکید عملی بر این رویکرد، نقشی بی‌بدیل در تأمین اجتماعی و احیای اتحاد و همدلی ملی ایفا کردند.
قالیباف تصریح کرد: موافقت رهبر حکیم انقلاب، از موضع قدرت نظام اسلامی که سیره پیامبران و ائمه(ع) است و نقشه دشمنان برای تنبیه جوانان و نوجوانان معترض و فریب‌خورده با آشوبگران سازمان‌یافته را سد کرد. بر همه مسئولان واجب است تا با تأسی از رویکرد ایشان، ترمیم اجتماعی را سرلوحه کار خویش قرار دهند و با مواضع و رفتار محبت آمیز خود اجازه ندهند دشمنان و آشوب گران سازمان‌یافته مانع از احیای اتحاد ملی شوند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در پایان لازم است به نمایندگی از ملت نوع‌دوست ایران، با تمامی افراد حادثه دیده از زلزله مهیب ترکیه و سوریه ابراز هم‌دردی عمیق کرده و به ملت مسلمان ترکیه و سوریه بابت مصیبت جان باختن شماری از هم‌وطنان شان تسلیت می‌گویم.
انتهای پیام/
عفو رهبری جلوه‌ای از رویکرد پدرانه ایشان با فرزندان خود را به نمایش گذاشت/ همه مسئولان ترمیم اجتماعی را سرلوحه خود قرار دهند خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار