مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی خبر داد:

۷۰۰ واحد صنعتی منطقه کوجووار در حوزه لوازم خانگی / وجود زون دانش بنیان در شهرک های صنعتی

1401/11/17 - 18:56 - کد خبر: 86739 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه کجووار منطقه ای با پتانسیل تولیدی بالا است، افزود: حدود ۷۰۰ واحد صنعتی در حوزه لوازم خانگی در این منطقه مستقر هستند که فعالیت تاثیر گذاری در سطح کشور دارند.

به گزارش نصر، مرتضی نیرومند، در آیین افتتاح ۲۱۰ پروژه صنعتی و معدنی در آذربایجان شرقی و ۴۴ پروژه زیربنایی در شهرک صنعتی آخولا تبریز با بیان اینکه ۴۷۴ واحد جدید در شهرکهای صنعتی استان طی سال جاری به بهره برداری رسیدهاند، گفت: ۱۵۱ واحد تولیدی دیگر در شهرک صنعتی آخولا در مرحله نصب ماشین آلات هستند. 
وی با اشاره به اینکه کجووار منطقه ای با پتانسیل تولیدی بالا است، افزود: حدود ۷۰۰ واحد صنعتی در حوزه لوازم خانگی در این منطقه مستقر هستند که فعالیت تاثیر گذاری در سطح کشور دارند.
وی با اشاره به افتتاح  ۴۴ پروژه زیربنایی و زیرساختی با ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار در شهرک های صنعتی استان افزود: ۲۲۰۰ هکتار زمین صنعتی برای ۱۴۰ پروژه توسعه کل شهرک های صنعتی استان در صورت تامین برق آماده سرمایه گذاری است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی با بیان اینکه در تمامی شهرک ها زون دانش بنیان داریم، ادامه داد: کارگاه های ۲۰۰ متری برای دانش بنیان ها در نظر گرفته اسم و همچنین ۱۰۸ هکتار فاز توسعه شهرک اخولا نیز در این راستا ادامه دارد.
انتهای پیام/
۷۰۰ واحد صنعتی منطقه کوجووار در حوزه لوازم خانگی / وجود زون دانش بنیان در شهرک های صنعتی گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   نورالدین   سال پیش  

لطفا نام کوجووار را در متن خبرها هم تصحیح کنید.
پژوهشیار